Anonym bruker Skrevet 3. april 2007 #1 Skrevet 3. april 2007 Jeg synest det er så rart at svigerfar ikke en gang har gratulert oss omtrent etter at lillegutt kom til verden. Er det alle som har fått gaver av svigerforeldrene sine til de nyfødte? Jeg hadde ihvertfall blitt glad for et kort som jeg kunne lagt i lillegutts bok.
2 boys & now pink Skrevet 3. april 2007 #2 Skrevet 3. april 2007 Jeg fikk blomster, bamse og kort av svigermor og penger av svigerfar Jeg fikk brystpumpe av mamma.
så var vi 4 Skrevet 3. april 2007 #3 Skrevet 3. april 2007 ja fikk klær av svigerforeldrene til han og mine foreldre kjøpte et gullsmykke med stjernetegnet hans
Anonym bruker Skrevet 3. april 2007 #4 Skrevet 3. april 2007 Stesvigermor ville ikke en gang holde lille gutt.. Det er en stund siden fødselen så regner ikke med at vi får noe særlig. Ikke det at vi vil ha så mange ting men litt sårt når andre i familien får barn får mer oppmerksomhet.
Minto Skrevet 3. april 2007 #5 Skrevet 3. april 2007 Fikk masse klær, vippestol og leker av mine foreldre, klær og leker av svigermor, og penger til vogn av svigerfar... Så ja...
smaskeli fødte 20 jan 2007 Skrevet 3. april 2007 #6 Skrevet 3. april 2007 Fikk masse klær, stellebord + blomster av svigermor. Null av mamma!!!!!!!!!!!!!!!
Hanne og jentungen Skrevet 3. april 2007 #7 Skrevet 3. april 2007 Fikk en bitteliten bamse av svigermor og min mor tok helt av. Det varierer nok hva de føler er riktig.
Gjest Skrevet 3. april 2007 #8 Skrevet 3. april 2007 Til førstemann fikk vi endel gaver, men vi fløy jo ikke rundt og sammenligna hvem som gav hva.. Noen i familien vår har ikke mye penger og om de da velger å bruke det lille de har på nødvendigheter til seg selv er det fullt forståelig. Noen er også ganske ukomfortable i nærheten av babyer og det er også lov synes jeg..Altså; jeg skjønner jo at du gjerne vil at folk skal være litt entusiastiske for babyen og blir litt skuffa, men det nytter ikke å stresse med det.
Chiquita Bananas Skrevet 3. april 2007 #9 Skrevet 3. april 2007 Jeg fikk en vinterdress og blomst da svigermor kom på sykehuset ellers ga dem 5000 kr for å sette på konto og får ting til ham jevnlig. Blir nok mer når han blir større - dem vil skjemme ham bort. Mora mi kom og var nanny hos meg fra han ble født og i to hele uker. Og nå har hun kjøpt en kul strikkejakke i Italia ellers har hun vært mye nanny for oss. Hun også er fæl med å kjøpe ting.
Gjest Skrevet 3. april 2007 #10 Skrevet 3. april 2007 Av forldrene mine fikk vi vogn (Emmaljunga Edge Duo), en stor blomsterbukett. Det er mine foreldres første barnebarn og de har kun to unger.. Og det at vi fikk vogn var noe som datt ut av mamma da hun fikk vite at hun skulle bli bestemor... Pluss at de sitter litt godt i det og har mulighet til å gi slike gaver.. Av svigerforeldrene mine fikk vi flere klær, (bodyer, luer etc og en bamse) og en stor blomsterbukett.. Noah er deres 5 barnebarn, og de har 4 barn og ikke den muligheten til å gi alle slike dyre gaver (sier seg selv) Fikk også gaver av mine besteforeldre og alle onkler og tanter.. Men synes det er tanken som teller mest og ikke verdien på gavene... Det jeg husker best var de tårevåte øynene deres og smilene deres da de så Noah for første gang!!!!
Videlivi Skrevet 3. april 2007 #11 Skrevet 3. april 2007 Vi fikk vogn av mine foreldre, samt blomster på dagen( og endel klær strikket og kjøpt). OG vi fikk 20000 satt inn på konto av svigerforeldrene mine. De mente å få barn er dyrt, så det var litt starthjelp. Begge familiene kommer stadig vekk med noe. Og har kjøpt endel brukt( vogn, bilseter ( arvet fra kjente), vippestoler, bæremeis, ol) til å ha hos seg selv sånn at vi slipper å ha det med hjemmefra...
Anonym bruker Skrevet 3. april 2007 #12 Skrevet 3. april 2007 Fikk heller ingenting her, akkurat samme måten. Ikke et kort, penger el gave, Jeg blåser egentlig i selve gaven, men syns det handler langt mer om tanke og respekt...
Gjest Skrevet 4. april 2007 #13 Skrevet 4. april 2007 ja, fikk 2500 kr til vogn. og klær til fødselen av svigers. seng, gullarmbånd og klær av mine.
Meg og bøllegutta!! Skrevet 4. april 2007 #14 Skrevet 4. april 2007 Av mine foreldre fikk vi madrass til senga hans, strikka ull babyteppe, 3 store håndklær, ullpysj, blomster. Av pappans foreldre fikk vi bok og bodylotion til meg : ) hjemmestrikka skjerf og lue, body, bukse....... Hadde reagert veldig om de ikke hadde gitt mini en liten oppmerksomhet........ trenger jo ikke være mye
Gjest Skrevet 4. april 2007 #15 Skrevet 4. april 2007 Fikk flere gaver av svigerforeldrene mine, kun blomster av mamma og pappa.. Skulle få noe senere.. Men når blir det da mon tro...?? 6 mnd siden..
fiona71*2pp Skrevet 4. april 2007 #16 Skrevet 4. april 2007 Av mine foreldra fikk vi hand snekra vogge, helt fantastisk flott... ( men bane vil ikke sove der Hos Svigersen fikk vi masse klær som dæm hadde handla i thailand, kjempe artig. Hos Bestemora til samboern fikk vi Emmaljunga Duo Edge. Siden det va første oldebarnet. Ho e første barnebarnet og oldebarnet i familien, og som det ser ut no, så e det mulig ho bare blir den eneste...så regne me at ho kan ende me å bli litt bortskjemt. Eller det e kanskje vi som blir bortskjemt egentlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå