mamma for 2.gang Skrevet 3. april 2007 #1 Skrevet 3. april 2007 Oppdaget akkurat at jeg har fått åreknuter bak knærne=(Flere som har fått d samme?råd?
SokkeLaila Skrevet 3. april 2007 #2 Skrevet 3. april 2007 Løp og kjøp kompresjonsstrømper!! Sitt med beina høyt så ofte du kan.. Stå minst mulig -'gå på stedet' om nødvendig! ..åreknuter som allerede er der, kan vanskelig behandles.. Men det går ann å forebygge at flere kommer!
pussycatdoll Skrevet 4. april 2007 #3 Skrevet 4. april 2007 Er du flink til å bruke støttestrømper så kan du være så heldig at åreknutene faktisk forsvinner etter svangerskapet. Jeg har hatt åreknuter bak på venste legg og knehase i min 2 foregpende svangerskap. Jeg var 'slave' av støttestrømper' og det har hjulpet utrolig bra. Nå er jeg gravid igjen og kan se at åreknutene 'sniker seg frempå'. Jeg har begynt å gå med støttestrømper. Gleder meg til sommeren....det er jo utrolig sexy med støttestrømper og skjørt:) Støttestrømper kjøper du forresten på Apotek og helsebutikker. De er ganske dyre og du trenger flere par (til skift). Det finner også 'stay ups' (som jo er bedre om man vil gå i kjole eller skjørt), men disse fikk jeg allergisk reaksjon av. Jeg fikk flammende rødt utslett av silikonbelegget (som gjør at strømpen hoder seg oppe).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå