Anonym bruker Skrevet 3. april 2007 #1 Skrevet 3. april 2007 trappa etter en arm?? jepp.. jeg så naboen komme hjem og skulle gå opp trappa.. barnet er ca 1 1/2 år og ble løftet opp trappa etter en arm.. det så IKKE noe behagelig ut og barnet gråt/sutra etterpå.. (vet ikke om det var derfor).. men uansett kan det da ikke være bra.. kan jo få skader av å bli løftet slik mye??
Anonym bruker Skrevet 3. april 2007 #2 Skrevet 3. april 2007 Nei, det er ikke greit. Ikke rart at barnet gråt/sutra stakkars.
Anonym bruker Skrevet 3. april 2007 #3 Skrevet 3. april 2007 Jeg har en stesønn på tolv som løfter min sønn på 15 måneder opp og holder han under armene. Det kan jo forsåvidt være greit, jeg gjør det selv også, men måten min stesønn gjør det på er ved å knipe slik at han skal få vondt. Jeg tror dette med løfting kan gjøres på mange måter, men at det også kan gjøres feil på mange måter slik at babyen skal få vondt. På meg høres det ut som om det ble gjort som straff, og da er det ikke greit, da gjøres det for at det skal gjøre vondt. Det du skriver høres så uansett veldig voldsomt ut. En kan lett kamuflere å gjøre ungen vondt ved å bære på stygg måte.
Anonym bruker Skrevet 3. april 2007 #4 Skrevet 3. april 2007 ja det er det jeg ikke vet.. om det var for å gjøre barnet vondt eller rett og slett for det var enklest da ho bare hadde en ledig arm... hadde poser i den andre hånda... hadde vell ikke tid til å holde barnet i hånda og la det gå opp trappa selv heller kanskje... huff.. jeg syns det er så lite respektfullt ovenfor barnet å bli behandlet slikt.. føler jeg blir litt sint!
mammamamut Skrevet 4. april 2007 #5 Skrevet 4. april 2007 Jeg har 2 små på 7mnd og snart 2 år og har også trapp i huset og varer som må bæres inn, men jeg har ALDRI så dårlig tid at jeg ikke kan bære mine barn opp i stuen på en skikkelig måte, handleposer eller ei! Synes det er helt forferdelig med voksne som bærer barna på en vond måte. Tenk om noen hadde bært deg opp trappen etter en hånd. Må jo gjøre kjempe vondt! Nei stakkars barn! sånn gjør man bare ikke!
Gjest Skrevet 4. april 2007 #6 Skrevet 4. april 2007 Det er IKKE bra å løfte barn opp ved å bare holde i armene. en eller to spiller ingen trille... Skuldrene kan gå ut av ledd....
Expat Skrevet 4. april 2007 #7 Skrevet 4. april 2007 Det er no problemer med skulder/albu utav ledd ang dette. Jeg har en liten sleiping selv, og bor i annen etasje, så vi må opp 44 trappetrinn (med sekk og handleposer). Det hender at hun ender noen merkelige måter, under armen, for eksempel, var vanlig i den alderen. Men man har jo stort sett kontroll over når egg i posen kan være egg og man bare slipper alt og tar opp ungen ordentlig fordi det begynner å være vondt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå