*Ametyst81* Skrevet 3. april 2007 #1 Skrevet 3. april 2007 Dere som har kjøpt/prøvd brudekjole, er det fast tyll under kjolen, eller må man ha et underskjørt utenom for å "løfte" kjolen?
solita76 Skrevet 3. april 2007 #2 Skrevet 3. april 2007 Tror dette varierer fra kjole til kjole og hvor mye du selv ønsker den skal "løftes" (stå ut). Det er sydd fast 2 lag med tyll under min kjole, men den henger likevel såpass rett ned at jeg har valgt å ha et underskjørt under. Tror det er mest vanlig å bruke et underskjørt i tillegg... men som sagt: Kommer an på hvor mye du ønsker at den skal "løftes.
mammatilsommeren Skrevet 3. april 2007 #3 Skrevet 3. april 2007 min har fast, og så kjøper jeg ekstra underkjørt for å få mer sånn "klokkekjole"....spørs type kjole.
*Ametyst81* Skrevet 3. april 2007 Forfatter #4 Skrevet 3. april 2007 Min kjole er en A-line kjole. Maggie Sottero-Sposa Royale. Den er blitt spesialsydd, men ser at den ikke har tyll under, lurer derfor på om jeg skal kjøpe vanlig underskjørt med 3ringer eller underskjørt med tyll og 3ringer??Hmm..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå