Nilena Skrevet 3. april 2007 #1 Skrevet 3. april 2007 Har 86 dager igjen, og er nå i 29 uke... tenk det... Går så altfor fort detta!! Jeg som skulle kose meg sååååå mye med magen ettersom det er nr 3 og sannsynligvis den siste... men har ikke fått noe spesielt tid til å kose meg med magen, synes jeg.... Har hatt full jobb, to barn, en sambo som er borte to uker i strekk, husprosjekt etc.... Aj... denne tidsklemma de snakker om tror jeg at jeg har falt i, gitt.... Har termin 28.juni, men har en besynderlig mistanke om at denne jenta kommer helga rundt 9.juni... dette fordi nr1: jeg gleder meg innmari til å gå ut i permisjon 4.juni og ha ca tre uker med å tenke på meg selv mens sambo er borte og barna fortsatt er på skole og i barnehage, nr2; foreldra mine skal ha 50 årslag den helga, og nr3; sambos turnus tilsier at han er borte på jobb den helga.... Noen som vedder eller???? Uansett da så gleder jeg meg til nurket kommer, og det tror jeg at går fortere enn svint nå snart.... er jo snart under 80 dager!! og 12 uker er jo ingenting!!! Flere som føler det samme, eller?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå