Attpåklatten :-)™ Skrevet 3. april 2007 #1 Skrevet 3. april 2007 av kiropraktoren min idag! Han mente jeg var like stiv i nakken og ryggen som om jeg skulle hatt et spett tredd nedover:-) Ikke rart det har verket litt ekstra siste dagene......Men tryllemannen knakk og tøyde og nå verker det ennå mer........men jeg vet det går over for det er ikke første gang:-) Hmmm......kanskje jeg snart må begynne å gjøre øvelsene jeg får hver gang til hjemmebruk.........men gjeeesp........det er jo så kjedelig;-)) FIkk beskjed om at sambo får trille vognen i påsken og at jeg skal gå og veive med armer og skuldre når jeg er ute og går............kan tenke meg vi kommer til å se smarte ut på turene de nærmeste dagene ja;-)) Hei og hå!!!
Gjest Skrevet 3. april 2007 #2 Skrevet 3. april 2007 Du får synge på "Napoleon med sin hær..." mens du marsjerer da:-)
Ronja65 Skrevet 3. april 2007 #3 Skrevet 3. april 2007 Håper du snart er bra i nakken og ryggen din. Synes jeg ser dere på tur...:-) God bedring
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 4. april 2007 #4 Skrevet 4. april 2007 Stakkars deg! mHåper du snart blir bra! Ang tur og se rar ut så er vel det strengt tatt ikke første gang, eller?
Attpåklatten :-)™ Skrevet 4. april 2007 Forfatter #6 Skrevet 4. april 2007 Har en følelse av at vi her snakker om bootcamp;-))
♥Snulder Skrevet 4. april 2007 #7 Skrevet 4. april 2007 Det er jo kjekt å få med en turpartner som kan dytte vogna da;=) God bedring!!
Superlis Skrevet 4. april 2007 #8 Skrevet 4. april 2007 God bedring,du får bruke påsken til og bli bedre i ryggen..strekk og tøy og bøy:))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå