Gå til innhold

Jeg har gjort noe "dumt"...


-carina-

Anbefalte innlegg

Da Karsten hadde sin "ikke spise i det hele tatt" uke i forrige uke var jeg jo litt bekymret. Var på vei til helsestasjonen og da kjøpte jeg meg en is. Har ikke latt ham smake det før, men da hadde det gått seks dager uten at han hadde spist noe, så jeg tenkte at han skulle få smake... Og jammen meg så likte han det!! Ble bare til at han spiste så mye som ca en T-skje, da.

 

Men nå har han jammen meg fått smaken på is. Så hver gang etter det (joda, sola skinner og jeg har spist is flere dager på rad) så blir han helt vill når han ser at jeg spiser is... Så nå får jeg neimen meg ikke ha isen min i fred lenger, nei! Og de små som egentlig ikke skal ha melkeprodukter før de er året.

 

Jeg var jo egentlig så prinsippfast på at han ikke behøvde å smake på dette før om leeeenge. Men nå føler jeg jo at jeg ikke kan nekte ham en liten smakebit, dersom jeg går og spiser is rett foran nesa hans... Ser ut som om jeg har fått en liten "godtegris" i hus, trolig så slekter han på moren sin! ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

eg syns det bare er kjekt eg når bebisene viser interesse for å smake på ting, er jo ikke dermed sagt at de trenger å få is eller snop så ofte selv om .. .. når eg spiser is får celine gjerne smake litt og hun gliser fra øre til øre .. .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke rart han liker is.. for det er jo såå godt:)

 

faktisk fikk jenta mi smake litt is for første gang i dag.. jeg hadde såå lyst på is.. og da måtte ho jo få smake litt.. for ho lyser jo opp med engang ho ser noe spiselig...:o)

 

er vell ikke så farlig med en liten smakebit vell..?

hadde egentlig sagt ho ikke skulle få smake noe sånn før ho var 1 år.. eller iallefall nesten 1 år. men det skader jo ikke så lenge det ikke er mengder!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alexandra elser is ho også=) på lørdag fekk ho ein egen is for seg sjøl, ho satt på golvet i bodyen å åt is som ho aldri skulle ha ete nåke anna, kjempe morsomt.. måtte hive ho rett i badekaret etterpå.. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

thomas er også veldig glad i is, vær gang han ser jeg spiser is så vil han ha. får smake litt. men trenger ikke få det så ofte. men litt gjør vel ingenting

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...