Gjest Skrevet 3. april 2007 #1 Skrevet 3. april 2007 Nå er vel dette en vurderingssak som alle vurderer ulikt, men i forhold til de to andre barna mine (og en med morkake foran mot magen også) så synes jeg denne babyen er så rolig. Er få spark jeg kjenner på en dag nå, nesten bare bevegelser, at han snur på seg, strekker seg, beveger en arm eller fot. Og det er ikke all verden av det heller, kan gå mange timer mellom hver gang jeg er sikker på at han har rørt på seg, og så kan han plutselig slå til og vri og strekke på seg ganske mye i en halvtimes tid eller så. Hikke gjør han også endel av, noe jeg synes er en pussig fonemmelse, kan ikke huske dette fra de to andre. Er aldri sånn at jeg er redd for at han ikke lever eller noe sånt, jeg kjenner nok liv til å være beroliget, men synes likevel han er så forunderlig rolig i forhold til brødrene, det gjør meg ekstra nysgjerrig på hvordan han blir også sidne de to andre alt er så ulike som de er. Flere som har en rolig baby inni der? Og evt har hatt aktive babyer før? Eller omvendt?
Gjest Skrevet 3. april 2007 #2 Skrevet 3. april 2007 Hm.. Nesten som å si det selv Alva... Min er også slik.. Men h*n har vært til tider ekstremt aktiv på natta!! Så jeg aner ikke hva det betyr jeg. Men men.. Kan gå timer mellom hver gang jeg kjenner noe tydelig, men så kan h*n holde seg aktiv en stund, og så blir det mindre aktivitet i noen perioder. Jeg aner jo ikke hvordan babyen blir på utsiden av magen, har jo ingenting å sammenlikne med..
SuzyQ Skrevet 3. april 2007 #3 Skrevet 3. april 2007 Jeg også har en rolig baby denne gang, og foranliggende morkake som sikkert har tatt litt av for sparkene. Sist kjente jeg liv i uke 13-14, denne gangen ikke før i uke 19-20! Men nå helt på slutten kjenner jeg litt mer til armer og bein, etter at hun har sunket ned i bekkenet har vel beina fått litt bedre plass. Men hun er fremdeles mye roligere enn broren. Er 39+4 idag.
Emilie Jeanette&Linus Matheo Skrevet 3. april 2007 #4 Skrevet 3. april 2007 jeg har en ekstremt rolig baby. akkurat slik som sin storesøss... hun var akkurat like rolig. mange ganger inne på sparkeprøver og ul. denne gangen har jeg slått meg litt mer til ro med rolig baby. vært på flere ul og kontroller men ikke like mange som sist. alt står bra till har bare en rolig baby.... håper det tyder på rolig baby på utsiden også. storesøss har vært og er fortsatt verdens snilleste jente, så det stemnte på henne....
Gjest Skrevet 3. april 2007 #5 Skrevet 3. april 2007 Hehe... Det høres jo lovende ut da :-) Nå er de ikke så veldig aktive utenpå de to jeg har, men de har sovet lite, spesielt eldste som var kjempeaktiv i magen. Har hørt at rolige babyer i magen sover mye på utsiden, så håper det stemmer, hadde vært deilig med en sovebaby for en gangs skyld! ;-)
Slettes Skrevet 3. april 2007 #6 Skrevet 3. april 2007 oi, oi, oi.. håper ikke den teorien stemmer.. har en liten prins her inne som er helt i hundre HELE tiden - hele dagen.. men tenkt om han vil være kjempetrøtt etter ni måneder med knapt en blund på øyet og bare vil sove og sove.. men blir spennende å se.. husker selvfølgelig ikke hvordan de to andre var for det er så lenge siden nå..
#Aurora har tre gutter# Skrevet 3. april 2007 #7 Skrevet 3. april 2007 Har en veldig rolig baby her i min mage.Jm og legen på sykehuset ba meg spise mere sukker for og se om han ble mere aktiv,men han er like rolig samme hvor mye sukker jeg har i meg.Men så lenge alt er bra så bryr jeg meg egentlig ikke over det.Men har vært redd når jeg ikke kjente han på to dager,lå på registrereing og alt var bra.Så jeg har bare vent meg til at han er veldig rolig.
BensMor Skrevet 4. april 2007 #8 Skrevet 4. april 2007 Ja, veldig rolig. Gir bare fra seg små dytt fra tid til annen. Blir kanskje litt ivrigere like etter måltidene mine, men ellers er det rolig. Mye roligere enn sist gang. Hikkingen er der, men den er også ganske stille. Av og til blir jeg litt redd for at noe skal være galt, men jeg prøver å si til meg selv at alt er i orden.
jubaloooo med to stk Skrevet 4. april 2007 #9 Skrevet 4. april 2007 min er også rolig vil jeg si. litt mer aktivitet etter mat og noen ganger til kvelden, men bevegelsene er mer mye skli bevegelser enn spark. jeg har morkaka i front da, så den tar kanskje unna en del men likevel. syns også det varierer litt fra dag til dag. håper på at baby blir rolig når hun kommer ut også:-D
3+et lite nurk Skrevet 4. april 2007 #10 Skrevet 4. april 2007 Tulla vår er også veldig rolig. Til tross for at morkaken ligger på fremsiden av magen, kjente jeg henne allerede i uke 12, men så gikk det to uker før jeg kjente det igjen og etterhvert kjente jeg det oftere og oftere, men hun har vært rolig hele tiden. Av og til på kvelden setter hun igang, men hele dagen og natten, er det mest bevegelser som om hun strekker på foten eller armen. lange perioder der jeg ikke kjenner noe. Hun er kanskje litt mer aktiv etter måltidene mine, men sukker hjelper ikke mye her heller. Pappaen er en veldig rolig fyr (hvertfall i forhold til meg hihi), så kanskje hun slekter på han?
Leetha Skrevet 4. april 2007 #11 Skrevet 4. april 2007 Hadde rolig baby i magen sist. Og ganske rolig nå også. Kansje bittelitt mer bevegelser en sist.men er ikke så lett å huske. Med gutten vår var jeg til CTG 2 ganger pga så rolig, synes ikke jeg kjente nok. Men ut kom han, og rolig er han den dag i dag (2,5 år), så får vi se da om denne bebisen blir som han eller mer aktiv eller enda mer rolig:) Gutten vår hikka mye. Denne hikker også men ikke så mye som storebroren sin:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå