Gå til innhold

Hva slags tutekopp bruker dere?


-carina-

Anbefalte innlegg

Har kjøpt en av Avent sine og en Nuk kopp... Begge skal være sånn anti-søl kopper... Karsten forstår ikke poenget og klarer ikke å drikke av dem.

 

Hva slags kopp bruker dere? Noen gode kopper å anbefale? :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bruker avent sin. Det tok sin tid, men til slutt forstod Albert hvordan han skulle drikke av den:) Nå suger han som bare det. Er nok litt uvant suge teknikk, så de trenger kanskje litt tid på å finne ut av det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

samme problemet her.. celine får ingenting ut av de koppene. . må ta utav "proppen" i de for at hun skal få noe ut, men da fosser det jo .. .. kjøpte en på en butikk som heter tiny, men merket på koppen husker eg ikkje .. den klarer hun å få ut av ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den aller beste tutekoppen vi har, er en hun fikk fra sparebanken her. Ellers er hun blitt en racer til å drikke fra vanlig kopp også, så det er ikke alltid vi bruker tutekoppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har satt smokk på tutekoppen, jeg! Den drikker hun fint av... Hun tygde mest på den smale tuppen på tutekoppene. Kanskje det går bedre å prøve nå når hun har blitt flink til å drikke av kopp? Jammen skal jeg prøve i morgen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi brukte også laaang tid på å få til å drikke av tutekopp med "dråpestopper"... Men nå går det som smurt. Har 2 Avent kopper, 1 Tupper-kopp og 1 hun fikk i dåpsgave... Liker Avent sine best når hun endelig fikk dreisen på den...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her har vi et lite utvalg av kopper, både med og uten dryppstopp!

Den jeg synes er best og søler minst er en kopp fra nuby, men om jeg tar ut dryppstoppen på aventen er den også bra!

Ellers går et glass eller min vannflaske også ganske bra, er ikke kresen mitt lille troll :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...