Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal du være hjemme til høsten? Vi trenger dagmamma til lille Markus som i august er 11 mnd. Vi bor i bydel St.hanshaugen, (mot sentrum)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg vurderer å bli dagmamma. Jobber for tiden i barnehage, men har sagt opp jobben min fra 1. juni. I tillegg går jeg på barnevernspedagogikk deltid ved høgskolen i Oslo. Bor selv på St. hanshaugen, så det hadde jo passet bra:) Hvor mange dager i uken er det snakk om, og evt. hvor mange timer om dagen?

Hilsen Ane

Skrevet

Jeg har ikke fått jobb enda, men jeg er barnevernspedagog og skal sikkert jobbe turnus. Mannen blir vel enten student eller dagjobbende.

Skrevet

(Og jeg var hovedinnleggshaver, bare byttet på navnet da det var et veldig likt her inne)

Skrevet

Hei!

Leste innlegget ditt og tenkte at du kanskje er interessert i å passe et barn til fra august. vi bor på Aleksander Kiellandsplass så det er jo ikke langt fra St.hanshaugen. Jeg er også barnevernspedagog og kommer nok til å jobbe turnus fra august. Tror vi trenger dagmamma to hele dager, og to halve dager i uken (litt usikkert ennå..)

Er du interessert?

Hilsen Vibeke

Skrevet

glemte å skrive at datteren vår blir 1år i august og heter Martine.

• 2 uker senere...
Skrevet

Hei,

Jeg heter Payam moren til 2 jenter en er 3 år og andre er 2 år og jeg bor i Oslo på Grønnland.

Jeg kan jobbe som dagmamme mandag-fredag fra kl.8:00 til 23:00 og lørdager er ledig hele dagen.

for mer informasjon ta kontakt på 90259994.

Mvh

Payam

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...