Attpåklatten :-)™ Skrevet 3. april 2007 #1 Skrevet 3. april 2007 lille rosa ble født:-)) Dette året har fløyet avsted, vi fikk en nydelig attpåskatt som stråler som en sol og har gjort et tøft år så utrolig godt for oss alle:-) Nå ligger hun pent i sengen og sover lille snorkfrøken (litt forsøla takkal liten:-) Idag har hun fått to vaksiner, og pappan dro alene på helsestasjonen igjen, han synes det er stas, stolt som en hane;-)) Imorgen er det middagsgjester, kake og gaver til lille rosa....det blir nok en staselig dag for henne:-) Hun elsker selskap og langbord med blide fjes, da er hun i sitt ess:-) ............og jeg, jeg har ikke blitt en dag eldre, føler meg yngre enn på lenge jeg med det lille, skjønne vesenet i livet:-)) Hipp hurra for rosa prinsesser og solskinnsdager:-))
Tiggywinkle Skrevet 3. april 2007 #2 Skrevet 3. april 2007 Gratulerer med bursdagen i morgen lille rosa:-) Tiden går så fort. Fra en nyfødt varm liten klump til en ettåring med vilje og egne meninger. Herlig tid foran deg med henne også. Jeg koser meg ihjel med lille toåringen som det nå går an å føre samtaler med. Hun var med meg og kjøpte sko på lørdag. jeg prøvde flere par, og med et par på bena kommer det fra snuppa "tilig mamma". Dem måtte jeg jo bare kjøpe:-) Kos dere i morgen.
Luka har 4barn♡ Skrevet 3. april 2007 #3 Skrevet 3. april 2007 Gratulerer med morgendagen :-) og til en liten rosa frøken..
Attpåklatten :-)™ Skrevet 3. april 2007 Forfatter #4 Skrevet 3. april 2007 Takk for det! Så søtt da med "tilig mamma" :-)) Enhver alder har sin sjarm, det er helt sikkert:-)
Ronja65 Skrevet 3. april 2007 #5 Skrevet 3. april 2007 Gratulerer lille Rosa, fra lille Thyra som også blir 1 år i morgen:-) Utrolig hva tiden har godt fort. Tenk nå er jentene våre 1 år... klem til dere.
Gjest Skrevet 4. april 2007 #7 Skrevet 4. april 2007 gratulerer med dagen til frøken rosa ;o) hurraaaaaaaa og klemklemklem klem til den stolte mamman å =)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 4. april 2007 #8 Skrevet 4. april 2007 Grattis med dagen hos dere også!!! Er så morsomt med sånne deilige 1 åringer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå