Anonym bruker Skrevet 3. april 2007 #1 Skrevet 3. april 2007 Hvordan har deres barn reagert på 3-mnd vaksinen? Min baby har aldri grått lenge (maks 10 min i slengen), men i dag etter vaksinen har han grått i flere timer i slengen. Andre reaksjoner? Hvor lenge ha de det slik? Tror dere gråten er pga smerter eller? LL
så var vi 4 Skrevet 3. april 2007 #2 Skrevet 3. april 2007 Ved 3mnd vaksinen fikk Martin litt feber og sov mye det første døgnet, men gråt mye og ville ha kos og sånn de neste 3-4 dagene. Den andre vaksina som han fikk når han var 7 mnd (utsatt) fikk han høy feber i 2 dager og mye utilpass. Du kan gi en paracet for å lindre smerter og feber.
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 3. april 2007 #3 Skrevet 3. april 2007 Min gutt ble litt trett og sutret samme dag og dagen etter,men så var han helt fin igjen. Han kan gråte fordi han føler seg slapp og uvell,ikke sikkert at han har så velidge smerter.
1kar&1møy&meg™ Skrevet 3. april 2007 #4 Skrevet 3. april 2007 dette har jeg veldig lyst å svare på fordi jeg selv fikk meg litt av en uke etter min datters vaksine.Først fikk hun feber, høy feber hver kveld i tre dager (helt opp i 41 faktisk) så var hun grinete, ville ikke spise og var ikke interessert i noen ting. Slik holdt hun på i 8 (!) dager, men det gikk over da heldigvis. Jeg synes vaksineringen er blitt litt i skummleste laget for min del......
Anonym bruker Skrevet 3. april 2007 #5 Skrevet 3. april 2007 Huff og huff. Dette sa de ikke noe om på helsestasjonen nei. Der sa de at det kun var veldig sjeldent at de hadde reasjoner mer enn samme dag. Hmmm... LL
MaMmA-Mø Skrevet 3. april 2007 #6 Skrevet 3. april 2007 åå blir så forbanna på de helsesøstrene når de tilbakeholder info om vaksiner!! sannheten er at reaksjoner på vaksiner kan oppstå en uke etter en vaksinasjon,ja tilogmed en måned!! og de farlige reaksjonene som visstnokk sjelden inntreffer er alt i fra allergi,eksem,autisme,hjerneskade og død!!! men siden et dødsfall etter en vaksine blir avfeid med at det er krybbedød, så er det jo vanskelig å bevise... men jeg annbefaler deg boka Vaksiner-sannheten om vaksiner. skal si jeg fikk meg noen tankevekkere etter å ha lest den ja!! ønsker tøtta di god bedring da....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå