Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 3. april 2007 #1 Skrevet 3. april 2007 Og jeg håper sååååå det klaffer nå!! :0) Både for oss og alle dere andre prøverne!!!
Knætta & Gutteknøtt+Jenteknøtt Skrevet 3. april 2007 #2 Skrevet 3. april 2007 Trodde jeg skulle få el i løpet av helga jeg også, men i sta når jeg var på do så kom det lyst rosa strekkbart slim.....og jeg har ingen eltester igjen hjemme! Er bare på dag 8 og har vanligvis 28 dagers syklus..... Hadde vårs en kjapp en da, bare sånn i tilfelle =0) Lykke til med den kommende el! Måtte spira sitte!
Stolt mamma! Skrevet 3. april 2007 #3 Skrevet 3. april 2007 Hei igjen du!!! Eg skal ha el i løpet av uken her... Kanskje den kommer til helgen.... Er på dag 11 idag - og testen va nesgativ... Bare greit det - det blir nok mye kos til helgen!!!;-)
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 3. april 2007 Forfatter #4 Skrevet 3. april 2007 Så spennende! krysser fingre for deg, vettu;0)
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 3. april 2007 Forfatter #5 Skrevet 3. april 2007 Å kanskje det var el nå, da?? Dette er jo bare så nervepirrende...! Lykke til, du med!! Får håpe vi blir en hel påske-gjeng som løper over til 1.tri!!
Stolt mamma! Skrevet 3. april 2007 #6 Skrevet 3. april 2007 Det e bra! Skal krysse fingrene mine for deg eg!;-) Ps! Da eg va gravid sist fikk eg utslag på testen 2dager før ikm. Men har hørt om ei her inne som den ene gangen fikk utslag på testen 3.dager før ikm, og at hun en annen gang fikk utslag- ikke før 5dager etter ikm(første gangen ende i ma)! Så det er nok forskjellige for hver gang.... Ikke spør meg om hvorfor...
Knætta & Gutteknøtt+Jenteknøtt Skrevet 3. april 2007 #7 Skrevet 3. april 2007 Ja det hadde jo på en måte vært greit m el nå, en uke mindre å vente! =0) Men på den andre siden så har vi jo da ikke fått kosa oss så mye som vi skulle ha gjort i forkant av el.. Hadde planer om sengekos på dag 10 og dag 12 (med el på dag 14 som vanlig), da dette resulterte i graviditet forrige gang. Nå er det jo bare dag 8 som sagt.... Har bare 1 gang hatt annen(kortere) syklus enn 28 dager før, og det var første mnd etter exuoperasjonen i januar...den var på 21 dager. Har jeg el nå ligger jeg an til 22 dager.... Får bare vente å se. Håper eltestene kommer i posten i morra! i mellomtiden er det vel bare å kjøre på =0D Hadde vært kos med en hel "påskegjeng" på 1.tri!
Stolt mamma! Skrevet 3. april 2007 #8 Skrevet 3. april 2007 Hei Knætta & Knøttet! Ikke det at eg har så god greie på det... Men det hørtes tidlig ut med el allerede nå.... Men samtidlig så vett eg ikkje ka ant det kan ver..Vist dokker ikkje har hatt sex rett før det slimet kom?? Uansett.... Dokkår får fortsette å kose dokkår - i sikkerhetskyld...;-) Me får krysse fingrene for at me lykkes hele gjengen denne måneden!!!;-)
Knætta & Gutteknøtt+Jenteknøtt Skrevet 3. april 2007 #9 Skrevet 3. april 2007 Hei TogK Ja syntes også det var i tidligste laget. Er jo bare 3 dager siden mensen gav seg (8 dager siden 1.dag). Og jeg har alltid hatt meget stabile sykluser på 28 dager (el på dag13/14). Har nesten kunnet stille klokka etter den. Nei vi hadde sex etter jeg oppdaga det, så det kan ikke være det heller =0) og i hele ettermiddag har jeg vært øm i området rundt eggstokene, litt sånn sviing. Ikke stikking.. Rare kroppen..forrige pp trodde jeg seriøst jeg var gravid. Ømme pupper, masse utflod, mørke ringer rundt areola osv. Symptomer jeg aldri har hatt før uten å være gravid. men nei da, tanta dukka opp den. Skjønner ingenting nå jeg. Får vel bare vente å se. Skal i allefalll kose oss i dagene fremover, sånn i tilfelle=0) Lykke til du også!
Stolt mamma! Skrevet 3. april 2007 #10 Skrevet 3. april 2007 Eg la dere til vennelisten min eg....... Håper det er greit!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå