Anonym bruker Skrevet 3. april 2007 #1 Skrevet 3. april 2007 har prøvd meg på sex etter fødsel(2mnd siden) og opplever at hver gang vi har sex er det når han kommer halveis inn at det er vondt. blir bedre etter at han kommer seg helt inn. etterpå får jeg svie hver gang jeg er på do. tar 3-5 dager før det blir bedre igjen. har vært på kontroll å riftene har grodd fint. er det flere som har det slik eller vet hva det kan være?
Chiquita Bananas Skrevet 3. april 2007 #2 Skrevet 3. april 2007 hehehe....det er helt vanlig. Det tar en stund etter en fødsel før du får tilbake fuktigheten i sjeden så du er nødt til å kjøpe glidemiddel for at det skal være behagelig for deg. Det var helt jævlig i begynnelsen og jeg klødde i flere dager for det var så tørt og sårt. Det som har skjedd er friksjon på tørt underlag - så huden din er sår. Blir vel nesten som et brannsår.
Anonym bruker Skrevet 3. april 2007 #3 Skrevet 3. april 2007 ikke så greit å vite. menjeg blir våt når vi koser først, men tydeligvis ikke nok. gleder meg til å slippe gummi, pga det er noe herk. håper det løser ting. hvor mange ganger/ lang tid tok det å bli kvitt den vonde tiden?
Hemmeline Skrevet 3. april 2007 #4 Skrevet 3. april 2007 Vondt her også... selv med glidemiddel... kipt!
mira05¤mammaen til Ingeborg¤ Skrevet 3. april 2007 #5 Skrevet 3. april 2007 Veldig vondt her også, har fortsatt ikke fått det helt til.. Og nå har det gått 3 mnd!! Hjelp!!
Anonym bruker Skrevet 3. april 2007 #6 Skrevet 3. april 2007 Samme her, og det tok laaaang tid før jeg klarte å gjennomføre sex. 7 mnd etter fødsel faktisk.
Anonym bruker Skrevet 3. april 2007 #7 Skrevet 3. april 2007 hei,,jeg har vondt enda..har ikke turt prøve så mye,,,7mnd siden min fødsel Får heller ikke muligheten med småen som bare vil sove immellom oss
Anonym bruker Skrevet 3. april 2007 #8 Skrevet 3. april 2007 ok da skjønner jeg at det er normalt å ha svie hver gang jeg er på do etter sex
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå