Gå til innhold

om pupper igjen..og resten av kroppen...og selvbilde...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er ikke så ille å ha små pupper/flate pupper, hvis man bare er slank og nett ellers. Da er det jo riktig søtt:)

Problemet er, slik jeg har det, at puppene er bare hud uten innhold, mens hele resten av kroppen er formfull og myk. Hvis jeg bare hadde hatt slanke, stramme legger og lår, sprettrumpe og flat mage, så skulle jeg ikke brydd meg om små pupper....

Tviler på at jeg hadde fått den rette, nette, stramme kroppen selv om jeg trente daglig. Jeg er dessverre skapt med brede hofter og lår, solide legger, og en sped overkropp med knortepupper..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

...så det er grunnen til at jeg drømmer om større bryst/silikon...

Skrevet

Kjøp en push up BH, og se glad ut =)

Sparer mange tusen kroner også ;o)

Kropp er kropp...ikke noe å ta på vei for.Sikker på at du er mye finere enn det du selv innbiller deg!

De puppene og den kroppen jeg fikk etter at jeg var gravid, pleier jeg å si jeg har ærlig fortjent.

;o)

Skrevet

jeg skjønner deg vedig godt jeg...

jeg er ganske slank men det er ikke alltid det hjelper.. hadde jeg fått de små puppene jeg hadde før jeg fikk barn så hadde det vært greit. syns det er fint med små pupper når man er slank som du også sier... men selvom jeg er slank så har jeg ikke små faste pupper men to tomme pupper... bare hud som henger.. passer ingen bher.. :(

det har mye med selvbilde å gjøre.. jeg liker ikke gå i biniki og føler meg så fæl at mannen min får ikke se eller ta på meg!

så jeg skal ta silikon.. ikke fordi jeg ønkser store pupper men pga jeg ønsker å se normal ut!!

det må jo være lov til det dersom dette kan bedre selvtilliten? det er mange flere enn man tror som gjør dette etter de har fått barn!

men dersom man er fornøyd med den kroppen man har etter å ha fått barn så er jo det greit.. jeg gjør dette for meg selv og ikke for noen andre;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...