Gothminister Skrevet 3. april 2007 #1 Skrevet 3. april 2007 Under forrige svangerskap hadde jeg kynnere omtrent bare siste dagen før han ble født. Var da bare magen som strammet seg.. I hele dag har det bare blitt mere og mere kynnere. Kjenner det også da litt nedover skambeinet. Er ubehagelig og litt vondt å sitte. Har måttet tatt opp bukseknappen og glidelåsen nå,for det strammer slik under kynnerene. Det har avtatt litt nå etter dusjingen,men er der enda. Er ikke noe regelmessig med det. Kjenner en anelse nedpress,men er veldig lite. Vært på do to ganger for jeg har trodd jeg har måttet bærsje,men har ikke det..
2tette:april06&juli07tante 08 Skrevet 3. april 2007 #3 Skrevet 3. april 2007 Kansje jeg bare skal si lykke til!! Er iallfall lov å håpe for din skyld!! Etter det du forklarer kan det jo fortsatt ta en stund før det skjer noe,men plutselig så skjer det snart!! Lykke til.. Skal krysse fingrene for deg!!
Gothminister Skrevet 3. april 2007 Forfatter #4 Skrevet 3. april 2007 Har nesten lyst til å ringe føden,for forrige gang begynte det med att vannet gikk,også hadde jeg ikke rier som alle andre.. Kjente det sprengte i underlivet litt over 1 time før han var ute,så dette blir nytt for meg alikevell....,selvom det bare er litt over 2 år siden.. Nei,får vente litt å se. Er vanskelig dette. Er vel litt likt som forrige gang før det skjedde noe,men forrige gang fik jeg svetteringer under armene uten å være varm,og det har jeg ikke nå.. hehe. Den som venter,den får se.. (,")
2tette:april06&juli07tante 08 Skrevet 3. april 2007 #5 Skrevet 3. april 2007 Hmmm, Det skader ikke å ta en telefon til føden. Plutselig skjer ting veldig fort også.. Men du bestemmer selvsagt selv da!! Er ikke sikkert man får svetteringer hver gang!! hehe
IZ<3Marcus<3Leonora<3 Skrevet 3. april 2007 #6 Skrevet 3. april 2007 lykke til viss noe skjer. og send meg fødestøv i tilfelle. har termin langfredag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå