Gå til innhold

Dere med aktiv baby i magen fra uke 31+++


mia24

Anbefalte innlegg

Vil det si at babyn ikke er så stor,og at han har god plass der inne?,Noen som vet hvor stor babyene deres er,og har det noen sammenheng?Min er i full fart hele tiden...tenkte kanskje di ble rolig når di begynte å få dårlig plass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

MEn har vært turbo helt frem til nå de siste to tre dagene. Er i dag 1 dag på overtid. Han er estimert til 3920g, noe som ifl jm er normalt. Er jo ingen bitteliten krabat, så han burde jo ikke ha så enormt med plass inni der, men turbo er han iallefall...;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ifoelge siste ultralyd er vaar kar ganske stor. og jeg selv er lita. saa jeg vil jo tro han har det kjempetrangt der inne, men det stopper han ikke i aa vaere i bevegelse hele tiden.... jeg hadde ventet at han skulle roe seg...men det har ikke skjedd enda ihvertfall. :) er 36+4 i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner ikke.. Men min er iallefall ikke noe mer rolig nå enn den var, og jeg ligger godt over SF målet, men innenfor sonen.

 

Bevegelsene blir vel kanskje roligere, men noe særlig mindre skal de vel ikke bli???

 

Eller tar jeg helt feil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 32+2 i dag, og her er det futt og fart hele dagen!:) Veit ikke hvor stor min baby er, men ei venninne av meg fikk en stoor gutt som var veldig aktiv helt til han ble født! (Det ble selvsakt ganske slitsomt for henne da..) Så jeg tror ikke man kan regne størrelse ut fra aktivitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne bebisen er like aktiv som før-er i uke 36 nu.

SF-målet er litt større enn gj.snittet.

Den har lagt seg med hodet ned; noe som medfører mindre "romstering"

men kjenner like mye aktivitet som før.Med andre ord er det like mye liv men forandring i bebisens bevegelsesmønster.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe da vet jeg det iallefall.Er jo lov å håpe at han ikke blir så stor iallefall:) Men tviler...Takk for svar:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakket akkurat med min jordmor om det for et par dager siden. Min er også temmelig aktiv, og har vært det hele veien. Hun sa at det kjennes ut som jeg har godt med fostervann og det gjør det lettere for baby å bevege seg mye. Plassen i magen har også noe å si så klart. Det er vanlig at det blir mindre bevegelse ettersom tiden går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

min er helt turbo, men har ikke stor plass, så hver eneste bevegelse får meg til å nesten grine av smerte. gutten er ca 4000g og jeg har termin til fredag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 31 uker i dag.. Var på ul forrige sist torsdag og det viste seg at babyen er ganske "stor etter alderen"..ca 2300 gr. allerede.. Tror han har det ganske trangt etter magen å bedømme, men er utrolig aktiv..Tror nok at det merkes bedre hver bevegelse nå som de fyller ut plassen såpass godt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke hvor stor hun er men hun fyller i alle fall godt opp, er 37+3. Kan ikke si at hun har blitt så veldig rolig i det siste. pluss at man kan se sparkene utenpå magen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jenta mi er stor mener jordmor, jeg har moderat mengde med fostervann og hun er fullstendig turboturid!!! Vekker meg flere ganger om natta med spark og sprell, og holderdet gående hele dagen. Jeg er sikker på at hun kommer ut med morkaka rundt føttene eller noe..he he :) .. alt må jo være bare lærver der inne nå med en slik behandling.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...