Gå til innhold

Flinke til å ta vare på bildene deres?


-carina-

Anbefalte innlegg

Regner med at flesteparten av dere har bildene deres digitalt... Er dere flinke til å lage en sikkerhetskopi av bildene deres? Vi har en ekstern sak så jeg tar backup en gang i måneden eller noe sånt noe... Dessuten legger jeg masse av bildene mine inn på fotoalbum på vg.no, så der har jeg også en sikkerhetskopi...

 

Ei venninne av meg har ikke tatt sikkerhetskopi, hun har to små barn. Nå mistet hun alle bildene sine fra de siste fire årene!!!

 

Er dere flinke til å ta vare på bildene deres?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

så forferdelig!!! må jo være kjempetrist å miste bildenen sånn!!!

 

vi er ikke flinke nok!! har bildene på to steder på dataen til mannen pluss min data.. også har vi endel i album... men vi har lenge snakket om å ha en sikkerhetskopi liggende et annet sted for tenk om det skulle begynne å brenne.. da er alt borte!!! må få fiksa det altså..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og Pål har hver vår data, og legger som regel alle bildene inn på begge dataene. I tillegg tar Pål Backup av sin data på en ekstern hardisk. Så tror vi skal være sikret:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har de fleste bildene våre på mine foreldres pc i tillegg til vår egen. Hjemme har vi dem både på pc'en og på en ekstern harddisc.. Så tror de skal være sikre..

Men har enda ikke fremkalt et eneste bilde av Ingvild!!! DET er sløvt, det...ufff... *rødme*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fineste bildene ligger lagret på fotoknudsen.no, det er de jeg framkaller på fotopapir, og jeg prøver å kopiere over på cd sånn innimellom to-tre ganger i året. I tillegg gjør vi noe så ufornuftig som å lagre bildene både på laptopen og den stasjonære.

 

Apropos det å miste bildene... For halvannet år siden fikk jeg et innfall om å lagre alle bildene våre på cd - to uker etter kræsja pcen... Så jeg var fornøyd for å ha gjort det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...