Gå til innhold

hvor tidlig er det vanlig at magen synker ned?

Anbefalte innlegg

Skrevet

lurte på hvor tidlig magen deres har sunket ned og hodet gått i bunn...eller omtrent iallefall.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er en dag over og min har ikke sunket ennda... *venter i spenning*

Skrevet

for min del så hørtes det litt betryggende ut iallefall at den ikke må synke eller det er noe forvarsel :-) for jeg er vel 34 uker i dag om jeg ikke tar feil og vil gjerne vente et par tre uker til uansett jeg da. men magen min begynte å synke for et par uker siden og kjente hodet borre seg nedover. på UL lå det godt nedi for et par uker siden. men nå har det borret seg så langt ned at det kjennes ut som det kommer ut snart jo. og jeg får plutselig en hel knyttneve over magen(mellom brystene) igjen. kjennes nesten ut som noe kommer til å briste der nede (venter liksom på et pang på en måte) og ungen kommer fossende ut på en måte innimellom...hehe

Skrevet

Forrige gang sank ikke magen i det hele tatt... Denne gang har magen vært lav hele sv.sk så det er ikke mer å synke...

Skrevet

weto68..jeg har det akkurat likedan..her sank den i uke 30.

har gått slik i 6 uker nå, og det er tungt.

Skrevet

Jeg er 36+3 og er "høy" ennå. Tror det er ganske vanlig, det er jo derfor man er høygravid (i følge boken min).

Skrevet

Jeg er i uke 38. Føler at magen kommer litt lenger ned, og kjenner at hun kommer lenger ned i bekkenet. Men føler ikke at magen blir mindre øverst. Skal ikke til jordmor før den 18, da har jeg en mistanke om at jeg har født allerede. Så hvis de spør på føden når jeg ringer om hodet har festa seg, så vet jeg ikke helt. Men men, de finner det vel ut.

Skrevet

Magen min satt kjempehøyt helt til babyen var ute...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...