Lykkepiller Skrevet 3. april 2007 #1 Skrevet 3. april 2007 Bruker Hipp2 av og til hvis jeg skal være borte fra lillejenta. Nå kom samboer hjem med Hipp1... Hun er 8 mnd. Kan jeg bruke den eller må jeg kjøpe ny? Det er snakk om 2-3 porsjoner i tillegg til fast føde ved et tilfelle.
Gjest Skrevet 3. april 2007 #2 Skrevet 3. april 2007 Ikke noe problem. Den inneholder mindre jern, men det er ingen krise så lenge det ikke blir brukt over tid:)
Gjest Skrevet 3. april 2007 #3 Skrevet 3. april 2007 Tror det skal gå bra.. Etter hva jeg vet er det bare litt mer jern i 2 enn i 1.. Så om det bare er i tillegg så er det nok ingen katastrofe..
Meg og mini med ny spire :) Skrevet 3. april 2007 #4 Skrevet 3. april 2007 det er ikke farlig nei.. henter denne informasjonen fra en mail jeg sendte HIPP ang hipp1/2: HiPP1 är fullnäring och innehåller alla de livsviktiga näringsämnen som en liten baby behöver för att överleva. HiPP2 är endast tillskottsnäring och skall ges till barn som redan äter annan mat. HiPP2 innehåller lite mer näring än välling och kan vara ett bra alternativ till de barn som inte äter bra. Det går mycket bra att fortsätta med HiPP1 hela den tiden babyn behöver MME. ---så, slik som jeg har forstått dette(ihvertfall for meg som gir kun MME da) så skal jeg bruke Hipp1 helt til Andreas slutter med mme, selv om han er over 4 mnd, slik det står på pakken.. Hipp 1/2 fungerer ikke på samme måte som NAN1/2
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 3. april 2007 #5 Skrevet 3. april 2007 Ser ikke noe problem i å bruke den.På nan1 og nan2 er det ikke rare forskjellen, så regner ikke med at det er det på hipp1 og hipp 2 heller.Vil du være helt sikker,så kan du jo ringe å snakke med hs.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå