Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, Jeg mener jeg leste en gang her inne om noen som har hørt noe om at å få flimmer foran et øye kan være tegn på noe alvorlig?? Jeg har plutselig fått flimring foran et øye, og det er skikkelig ubeagelig.. Redd blir jeg også.... Er i uke 37. Takk for svar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hørt at det kan være et tegn på begynnende svangerskapsforgiftning, men det ville jeg hørt med lege om.

Jeg får det når jeg har migrene som jeg har hatt mye oftere etter at jeg ble gravid, er du plaget med det? Har det vart lenge?

Skrevet

jeg fikk flimmring forran begge øynene her en dag. + litt uvell i tillegg. men legen sa at siden det gikk over og jeg ikke hadde noe mer ubehag så skulle jeg slappe av og se det an. satte meg ned og hvilte meg og det ble bra og kom ikke igjen.

MEN det var meg og ikke deg, så jeg hadde villet ringt legen jeg for å høre, for ingen er like.

Skrevet

Hei

Har aldri hatt flimring foran øynene og bare på en side før i uke 36. Da kom det fler slike anfall. Om natten også. Skikkelig ekkelt. FIkk konstaartert svangerskapsmigrene på sykehuset. Skal visst være vanlig pga hormoner i svangerskapet.

Skrevet

Takk for svarene, jenter. Etter hvert fikk jeg også talevansker og mistet førligheten i høyre hånd. Ble innlagt med en gang. Symptomene gav seg ganske raskt, men de ville ha meg der til neste dag og ta en MR. MR var normal, og de konkluderte med migreneanfall. Visste ikke at det kunne gi slike utslag, men det kan det tydeligvis.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...