!mortiltre! Skrevet 3. april 2007 #1 Skrevet 3. april 2007 Jeg har ikke vært aktiv bruker her inne tidligere, men stort sett vært innom hver dag. Jeg hadde termin 27.mars, men ingenting skjedde. Var veldig klar for å bli ferdig, 03.45 natt til 1. april kjente jeg at nå skjer det noe, fikk noen små tak som kom med ca 3 minutter mellom. Pappan fikk lov til å sove videre, da han ikke hadde vært hjemme fra jobb før kl 2. Tiden gikk videre og 05,45 våknet de to andre, da var det bare å stå opp for alle sammen, ikke godt å ligge i senga med to små, hadde da begynt å bli noe mer vondt også. Jeg gikk en tur i dusjen, hvor jeg le værende til det var tomt for varmt vann. Barnevakten kom etterhvert, og vi var på sykehuset kl 07.30 Ble lagt inn til registrering, denne jordmoren skulle gå av vakt, og den nye kom inn ca kl 8 Hadde da begynt å få trykketrang, men hadde ennå ikke hatt vannavgang. Vi flyttet oss inn på fødestua, hvor jordmor absolutt skulle ha meg ned i senga for å sjekke åpning, noe jeg ikke var veldig fornøyd med fikk lagt meg ned, men hun fikk ikke sjekket åpning før vannet gikk. Fikk god hjelp av pappan til å komme meg over i fødesenga, da jeg hadde dårlig erfaring med senga fra forrigegang. Vel over dit var hodet halveis ute., og en pressrie etterpå var hun ute. Kl var da blitt 08.28 Rask og grei fødsel, men veldig intens. Hennes vitale mål var 4300g og 52 cm. Nå nyter vi livet hjemme alle sammen Lykke til alle sammen
Snia.gutt07,gutt09,?13.6.12 Skrevet 3. april 2007 #3 Skrevet 3. april 2007 åj gratulerer det var kjapt levert :-) venter min første jeg da, tror det hadde blitt litt stort sjokk for meg å føde så fort. alle sier jo at førstegangs fødende bruker å drøye ut, så har begynt å forberede meg på det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå