sept07+okt12 Skrevet 3. april 2007 #1 Skrevet 3. april 2007 Hvet dette er et tåpelig spørsmål men må bare høre det fra likesinnede gravide kvinner... har fått FLERE komentarer om at jeg har blitt feit.. og dette sårer selv om jeg innerst inne hvet jeg er gravid og da er det jo normalt og veie litt mer! Jeg er 173høy og veier 62kg og er i uke 17+2.
*Angelface* Skrevet 3. april 2007 #2 Skrevet 3. april 2007 Du er IKKE feit...Du er normalvektig+ at du er jo GRAVID snuppa.. Bare slapp av og kos deg. . Alle er forskjellige..
Tonje, M&A Skrevet 3. april 2007 #3 Skrevet 3. april 2007 Du er ikke feit!!! Hvis du er det er jeg enorm.... Jeg er 157 og veier 67 kg. De som prøver seg å si noe på det, får høre det. Hev deg over:)
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 3. april 2007 #4 Skrevet 3. april 2007 spøker du? Nei du er overhode ikke feit... Herlighet du har da en helt normal vekt. Du har en BMI på 20 som er helt normalt:) Selv har jeg en BMI på 21 så jeg har høyere enn deg:) Ikke bry deg om hva folk sier, man kan jo begynne å lure når de sier slikt da.... Vær tilfreds med deg selv:) Klem
sept07+okt12 Skrevet 3. april 2007 Forfatter #5 Skrevet 3. april 2007 Tusen takk for oppmuntringen;) Har vært så stolt av min gravide kropp men når folk sier sånn så sårer det uansett... Men en STOR påske klem til dere jenter;)
@nne p@ l@nne Skrevet 3. april 2007 #7 Skrevet 3. april 2007 Jeg er like høy som deg og veier 10 kilo mer en deg (uke 20).Har ganske kraftig beinbygning og synes ikke selv jeg er feit. Har ikke fått noen kommentarer på det heller:-)
ninen Skrevet 3. april 2007 #8 Skrevet 3. april 2007 Jeg er 10 cm lavere enn deg og veier ca d samme som deg til vanlig. Nå er jeg i uke 21 og tror jeg har lagt på meg 6-7 kg. Jeg ser på meg selv som slank og tenker at du er tynn. Du veier iallfall ikke mye!!
Kufiolilla Skrevet 3. april 2007 #9 Skrevet 3. april 2007 Jøss, nei! Du høres mer tynn ut enn feit! Sikker på at ikke disse menneskene tuller da? At de er overbevist om at du tåler en spøk du som er så slank og fin... Derfor tør de kommentere gravidemagen på en litt fleipete måte...?
SokkeLaila Skrevet 3. april 2007 #10 Skrevet 3. april 2007 Ja -du er jo fin og slank! Har en BMI på 20 som er det samme som meg.. Og jeg ser ikke på meg selv som feit..! Misforstå meg rett, jenter med BMI på over/under 20; ALLE er til dels flotte! ..svarer på HI i denne omgang!
Fabelaktiv Skrevet 4. april 2007 #11 Skrevet 4. april 2007 Jeg er 173 og veier 72 så jeg kan da ikke se for meg at du er feit.. syns ikke selv jeg er feit (litt slaskete rundt magen men..) Hvem har klart å si noe sånt.. ??? en eller annen som ikke skjønner hvordan en gravid ser ut da eller???
Gjest Skrevet 4. april 2007 #12 Skrevet 4. april 2007 Jeg er 1.70 og veier 20 kg mer enn deg, gått opp 6 kg fra jeg ble gravid 23+3 i dag. Jeg ser ikke på meg selv som feit, vet jeg er kraftig men ikke tjukk. Har kvinnelige former og det er jeg stolt av:) Det er så grusomt når noen sier sånt, fikk høre det her om dagen jeg og. Du er helt sikkert kjempeflott! Gravide er nydelige og alle som sier noe annet er misunnelige.
♥allegodetingertre♥ Skrevet 4. april 2007 #13 Skrevet 4. april 2007 Du er ikke feit. Jeg er 163 cm høy, og veier nå litt over 70 kg. har lagt på meg 20 kg i dette svangerskapet..og meer blir det....er 27+2 uker. Jeg er/blir god og rund og jeg er stoooolt av det!!!! Kos deg! God påske! Hilsen BREI LAST! (trenger snart den bilen der det står brei last på og gule varsel lamper)
Gjest Skrevet 4. april 2007 #14 Skrevet 4. april 2007 Fet nei!!! er du gæærn!!! Stakkar, hvem sier sånt!!!! Se på mine bilder.. er 172. veier nå 78 kg. Og syns ikke jeg er det minste feit!! Du veier jo mye mindre enn meg;)
Gjest Skrevet 4. april 2007 #15 Skrevet 4. april 2007 Jeg syns virkelig du er lett, du må være helslank hvis du er 172 og veier 62 kg. Jeg er 176 og veide 71 kg helt i begynnelsen av graviditeten. Nå er jeg 27uker på vei og veier 78 kg.
Mamzen Skrevet 4. april 2007 #16 Skrevet 4. april 2007 HÆÆÆ???? Du er tynn!! Hvilke type folk er du sammen med egentlig??? Kanskje de mener at MAGEN har blitt feit, som forøvrig er et dårlig ordvalg..
Nanna1976 Skrevet 4. april 2007 #17 Skrevet 4. april 2007 tror det er folk generelt som er litt klossete jeg. Og nettopp fordi du ikke er i nærheten av å være noe annet enn slank synes de kanskje det er greit å tulle på den måten (har opplevd det selv nemlig). Sårende er det uansett, men bare hev hodet:)
"husmor"med lille Nora Skrevet 4. april 2007 #18 Skrevet 4. april 2007 du er overhode ikke feit!!! eg er 175 og 68 kg. å er 17-18 uker på vei.. (litt usikker) når har du termin?
"husmor"med lille Nora Skrevet 4. april 2007 #19 Skrevet 4. april 2007 fikk beskjed om at eg kunne godt være litt tyngre..
Mamma til snart 4 Skrevet 4. april 2007 #20 Skrevet 4. april 2007 det hørtes veldig lett ut. . jeg er 173 og når jeg var hos legen var jeg 94,6 kg!! WHAT!! har aldri vært såå tung før og jeg er heller ikke feit;) masse masse vann. . jm sa at når vi er så høye så veier vi mer og har osgå arvet pappas benbygnng, tyng å godt=) godt mye forsvinner etter fødsel=)
lykke-mor Skrevet 4. april 2007 #21 Skrevet 4. april 2007 Det er det værste jeg har hørt! Tenk at folk sier sånt!? Uansett om man er stor eller ikke- sånn sier man bare ikke.... Du kan jo nesten ikke veie noe særlig mindre enn du gjør. Ikke bry deg om sånt tull, spis god og fornuftig mat- og kos deg med den voksende magen- og vekta.
Anonym bruker Skrevet 4. april 2007 #22 Skrevet 4. april 2007 Jeg skulle ønske jeg veide det samme som deg når jeg IKKE er gravid:) Jeg er like høy som deg... og veier MYE mer
tjorven 1 Skrevet 5. april 2007 #23 Skrevet 5. april 2007 Jeg er litt i overkant nå til å være meg er 170 høy og veier 86 kg 21 uker på vei.MEN jeg er godt trent, og er ikke feit selv om jeg til vanlig veier 77 kg, liker meg best selv på 70 og da er jeg slank!!! Men kropsbygning og alt avgjør. Men forrige gang veide jeg 86 da jeg fødte så denne gangen er jeg nok "feitere" he he . Men jeg elsker å trene så det går nok av på sikt igjen!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå