2småbarn Skrevet 3. april 2007 #1 Skrevet 3. april 2007 hvilke leker koser barnet ditt seg mest med ?
alvis Skrevet 3. april 2007 #2 Skrevet 3. april 2007 Lekekjøkken, biler+bilbane og lego. Elsker også sandkassen ute.
Nutte81 Skrevet 3. april 2007 #3 Skrevet 3. april 2007 leker med det meste min gutt på 19 mnd... men nå er det mest biler, og sånn bankegreie og ball som er stas...
Bartemarte - termin 4 mars Skrevet 3. april 2007 #4 Skrevet 3. april 2007 Lillegutt er 20 måneder og synes stort sett leker er gøy i ti minutter og så blir han lei. Men i forrige uke kjøpte vi et sånt tegnebrett til han - sånn at man tegner med en penn som hører med på et brett (det kommer med noen stempler man også kan bruke) og så visker man ut alt igjen ved å dra over en ... nei, jeg klarer ikke å forklare dette i det hele tatt! Så jeg søkte det opp på nettet og gir deg linken isteden:) http://www.fisher-price.com/us/products/product.asp?id=28861 Denne leken har han holdt på med ustanselig nesten i en uke. Pappa'en også Så denne anbefales virkelig! Den kostet jo litt da. Ca 270,- tror jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå