2barnsMamma28 Skrevet 3. april 2007 #1 Skrevet 3. april 2007 var på do nå, da var det en del helt gjennomsiktig, blankt slim. litt gele aktig. er det det som er slimpropp? eller kan det være bare det berømte slimet man får litt på slutten. og vil det si man er liiiiiittt nærmere fødsel kan være? har løs mage i dag, og kvalm..... 3 dager til termin
Makka Pakka Skrevet 3. april 2007 #2 Skrevet 3. april 2007 Hm.. jeg vet ikke sannelig, for har aldri sett denne berømmelige slimproppen selv ( skal snart føde for 2.gang). Men det jeg derimot har sett mye av er slimete utflod. Har hatt mye av det under begge svangerskapene og det ligner på det du beskriver, så det kan bare rett og slett være utflod. Ikke farlig, bare litt ekkelt. Har ikke opplevd å få mer på slutten, har hatt like mye hele tiden.
kfitjar Skrevet 3. april 2007 #3 Skrevet 3. april 2007 Jeg har hatt sånn utflod i et par måneder....dessverre. Nå har jeg "bare" 9 dager igjen til termin, så fødselen burde jo snart nærme seg. Tror slimproppen pleier å inneholde litt mer farge (altså gammelt blod/rød/brunt). Dette er min fjerde fødsel og jeg har enda aldri sett noe til en slimpropp. Uansett så får du ha lykke til!
@nita+Sebastian Skrevet 4. april 2007 #4 Skrevet 4. april 2007 Det var sånn min slimpropp så ut i allefall )
Shabby Cheap Chic Skrevet 4. april 2007 #5 Skrevet 4. april 2007 Min slimpropp var ikke en propp, men sånn slimog blod i ett. sa bare knekk hos meg å så kom den....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå