Gå til innhold

uvi???

Anbefalte innlegg

Skrevet

et lite spm til dere erfarne mødre =)

har en liten krabat på snart 7mnd som har vært forkjølet ca 2uker nå. I det siste har jeg kjent en ukjent lukt i bleia, kjenner den også noen ganger igjennom bleia! Vet ikke hvordan jeg skal forklare den, men det lukter litt surt og emment på en måte...

Han har alltid bare blitt lagt og har vært fornøyd med det, men de to siste dagene har det vært sutring hele dagen - enten han har blitt lagt i sengen eller på gulvet for å leke. Han har før kunne ligget opp til en time på gulvet og leke.

Hva kan den lukten være for noe?

håper noen kan gi meg tilbakemelding!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De får ofte feber også når de har uvi, men klart det skal jo ikke lukte sterkt av babytiss. Kan være at tisset blir veldig konsentrert (om han får ut mye væske ved å svette, eller ikke drikker nok) Om du stikker ned på legevakta får du hjelp til å ta urinprøve og raskt svar på om det er det:) Lykke til

Skrevet

han har ikke hatt feber. får mm så det er vanskelig å si om han får nok, men han får to faste måltider med grøt og litt vann - ca 15ml til hvert måltid.... nå har han tatt natten, så jeg får ringe fastlegen i morgen og få en time der. Orker ikke å gå gjennom påsken med bekymring om uvi!

takk for svar

Skrevet

det bør være 4-5 tissebleier i døgnet.

Skrevet

Hei. Gutten min har hatt uvi 2 ganger. Merket det på tissebleiene hans, luktet stramt og luktet gjennom klærne hans. Han var litt sutrete men hadde ikke feber.

Kjøp en urinpose på apoteket og lever den hos legen din eller legevakten : )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...