Gjest Skrevet 3. april 2007 #2 Skrevet 3. april 2007 Nei. Sluttet å koke de når han var 5 mnd. Kjører de i oppvaskmaskinen. Venninna mi kokte aldri flaskene til hennes baby.
Anonym bruker Skrevet 3. april 2007 #3 Skrevet 3. april 2007 Hvordan skal man liksom gjøre det når man slutter å koke flaskene egentlig a? Koker jo enda til dattern min på 1 år... Men skal man bare vaske de og sette de til tørk da? Kan man ha vann stående i flaskene når man ikke har kokt dem?
Gjest Skrevet 3. april 2007 #4 Skrevet 3. april 2007 Venninna mi vasket de godt i vanlig zalovann, skylte godt og satte de til tørk.
Anonym bruker Skrevet 3. april 2007 #5 Skrevet 3. april 2007 vasker flaskene i oppvaskmaskin smokkene til flaska koker jeg enda og tassen er 10mndr..
Gjest Skrevet 3. april 2007 #6 Skrevet 3. april 2007 Ja, glemte å si at jeg koker fortsatt smokkene til flaska. Resten går i oppvaskmaskinen.
Gjest Skrevet 3. april 2007 #7 Skrevet 3. april 2007 Koker de en gang i blant vi:) Selv om han bare drikker vann av de nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå