line## Skrevet 3. april 2007 #1 Skrevet 3. april 2007 31.03.07 ble Ingeborg født, 4 dager etter menstermin og 16 dager før UL termin. Vitale mål var 4130 gr., 52 cm. lang og hodeomkr. på 36 cm. Hun er som de fleste andre babyer verdens snilleste og vakreste!!! Nå ligger hun og sover på brystet til pappan sin og de er så søte... =) Vannet gikk gradvis natt til lørdag, vi dro på føden kl.0700 og 1415 var Ingeborg født. Alt gikk uten dramtikk og de alfor store smerter. Jeg gjør det gjerne igjen ihvertfall! Lykke til alle dere som venter, gled dere!!!
Bibi m/2 nå (",) Skrevet 3. april 2007 #2 Skrevet 3. april 2007 Wow ! Gratulerer Flott å opplever fødselen slik som deg da !! Kjempe heldig Kos dere nå =)
Mamma&LilleKrølle Skrevet 3. april 2007 #5 Skrevet 3. april 2007 Åå, gratulerer!) Og så så fint navn da gitt, samme som meg. hihi;)
kfitjar Skrevet 3. april 2007 #6 Skrevet 3. april 2007 Grautlerer så mye med prinsessa! Kos dere videre!
plutseligbolle Skrevet 4. april 2007 #8 Skrevet 4. april 2007 Gratulerer så mye! Og så så fint navn!!!!!!!!! Jeg håper det er min tur snart også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå