Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ i magen Skrevet 3. april 2007 #1 Skrevet 3. april 2007 Vi skal på ul i morgen og er veldig spente! Kanskje det blir jente på oss, da, siden så innmari mange skal ha gutt...? Hmmmmm. Blir spennende!
@nne p@ l@nne Skrevet 3. april 2007 #2 Skrevet 3. april 2007 Tror faktisk at det er en statistikk på at det generelt fødes flest gutter :-) P.s det var et "tror" og ikke "vet" da!!
@nne p@ l@nne Skrevet 3. april 2007 #3 Skrevet 3. april 2007 P.s lykke til på UL også da. Det er jo såååå morro:-)
Augustgutten kom 08.08.07 =) Skrevet 3. april 2007 #4 Skrevet 3. april 2007 Kjenner kjempemange som er gravide for tiden-og alle skal ha gutter, inkludert meg! Så det blir en god guttegjeng rundt oss på samme alder hvertfall...=)
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 3. april 2007 #5 Skrevet 3. april 2007 i vår omgangskrets er det motsatt. Bare jenter=) hehe, så hadde nesten vært morsomt med gutt kun av den grunn:) men kjønnet har ingenting å si:)
Yuna Skrevet 3. april 2007 #6 Skrevet 3. april 2007 Virker som det er flertall av gutter ja. Unntatt hos oss, for vi får mest sannsynlig jente. I hvertfall det jordmor mente. Tre vennepar som har fått gutter i løpet av de siste to månedene. Og ei som mest sannsynlig venter gutt.
oktoberjentene;) Skrevet 3. april 2007 #7 Skrevet 3. april 2007 Jepp.. alle her jeg kjenner skal ha gutter.. kryr av gutter om dagen.. hehe skal ha gutt selv også.. gutte boooom.. hihi.....
Gjest Skrevet 3. april 2007 #8 Skrevet 3. april 2007 hehe,ja si det du,har fire gutter jeg da =) ul 24 april,spent på hva det blir denne gangen ja.
Gjest Skrevet 3. april 2007 #9 Skrevet 3. april 2007 Jeg syns også alle skal ha gutt, men vi skal ha jente =) men er vel kanskje oftere at de sier kjønn når det er gutt enn jente? lettere å se kanskje?
Gjest Skrevet 3. april 2007 #10 Skrevet 3. april 2007 ja,det var aldri tvil om kjønn på mine ul nei,stor pung å lang tiss ,hehe
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 4. april 2007 #12 Skrevet 4. april 2007 Skriver under her ja! Blir gutt gett!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå