Gå til innhold

Får alle gutter om dagen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal på ul i morgen og er veldig spente! Kanskje det blir jente på oss, da, siden så innmari mange skal ha gutt...? Hmmmmm. Blir spennende!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror faktisk at det er en statistikk på at det generelt fødes flest gutter :-)

P.s det var et "tror" og ikke "vet" da!!

Skrevet

P.s lykke til på UL også da. Det er jo såååå morro:-)

Skrevet

Kjenner kjempemange som er gravide for tiden-og alle skal ha gutter, inkludert meg! Så det blir en god guttegjeng rundt oss på samme alder hvertfall...=)

Skrevet

i vår omgangskrets er det motsatt. Bare jenter=) hehe, så hadde nesten vært morsomt med gutt kun av den grunn:) men kjønnet har ingenting å si:)

Skrevet

Virker som det er flertall av gutter ja. Unntatt hos oss, for vi får mest sannsynlig jente. I hvertfall det jordmor mente. Tre vennepar som har fått gutter i løpet av de siste to månedene. Og ei som mest sannsynlig venter gutt.

Skrevet

Jepp.. alle her jeg kjenner skal ha gutter.. kryr av gutter om dagen.. hehe ;) skal ha gutt selv også.. gutte boooom.. hihi.....

Skrevet

hehe,ja si det du,har fire gutter jeg da =) ul 24 april,spent på hva det blir denne gangen ja.

Skrevet

Jeg syns også alle skal ha gutt, men vi skal ha jente =) men er vel kanskje oftere at de sier kjønn når det er gutt enn jente? lettere å se kanskje?

Skrevet

ja,det var aldri tvil om kjønn på mine ul nei,stor pung å lang tiss ,hehe

Skrevet

Vi får ei jente!!!!

Skrevet

Skriver under her ja! Blir gutt gett!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...