L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 3. april 2007 #1 Skrevet 3. april 2007 Jeg lurer sånn på dette med kjønn og det hadde vært morsomt å lage en liste basert på de som har fått vite på ul hva det blir: 1: Hvilke symtomer hadde du i begynnelsen? (kvalme, trøtthet, hodepine, svimmelhet, halsbrann osv, eller kanskje ingenting?) 2: Begynte magen å vokse tidlig? 3: Har du liten mage (som ligger under sf målet) eller normal\stor? 4: Hva blir det:)??? Ellers kan dere skrive andre ting som jeg ikke har tenkt på
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 3. april 2007 Forfatter #2 Skrevet 3. april 2007 OG 5: spesielle lyster? som feks sure epler, sjokolade, brus eller annet? (pica)
fox`y Skrevet 3. april 2007 #3 Skrevet 3. april 2007 1. symptomer: kvalm,trett,svimmel,hodepine,magesmerter.. 2. ja denne gang fikk jeg mage tili. 3. ligger over streken på sf mål så er ganske stor 4. det blir gutt etter ul iallefall
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 3. april 2007 Forfatter #4 Skrevet 3. april 2007 åhh:) så spennende:)
*RutIetutt* Skrevet 3. april 2007 #5 Skrevet 3. april 2007 1: Ekstrem svangerskapskvalme i 4 mnd - fremdeles kvalm inni mellom, veldig trøtt hele tiden, vært litt plaget med hodepine, ingen halsbrann foreløpig, litt svimmel, ingen fødselsstripe, lav og rund/bred mage, lagt på meg rundt hoftene og lårene også, begynt å få vann i kroppen, uren hud. Er 24 uker i dag. 2: Fikk mage ganske tidlig - men er min nr to... 3: Stor mage, ligger over det grønne skraverte feltet - var 20 cm da jeg var 20 uker. 4: Jente:o) 5: Veldig dilla på frukt som appelsin, melon, mango, plommer og druer - MÅ ha:o) Ellers veldig glad i søtt. Liker ikke fet og salt mat, vann og brus - da kommer kvalmen....
@nne p@ l@nne Skrevet 3. april 2007 #6 Skrevet 3. april 2007 1. Ikke spesielt kvalm, bare litt morgenkvalme. Men hodepinne og svimmelhet. 2. Magen har kommet først den siste uka (20) 3.Har ikke blitt målt på magen så jeg vet ikke 4. Veldig tørst og må ha noe som smaker sikkert ikke sundt, men drikker en del funlight saft ( har aldri vært glad i saft før) 5 Gutt
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 3. april 2007 #8 Skrevet 3. april 2007 1. De symptomene jeg har hatt er kvalme, hodepine og trøtthet 2. Magen begynte å vokse tidlig. Jordmor trodde jeg var 1 mnd mer på vei da jeg var på første kontroll i uke 17 siden jeg var så stor, men nå er sf målene normal. 3. Sf målene er normal 4.Det blir en jente
gullissn ** FØDEKLAR ** Skrevet 3. april 2007 #9 Skrevet 3. april 2007 1 : trøtt,litt små kvalm, hodepine 2 : vokste tidlig,litt å litt 3 : har liten mage. ligger under sf målene 4 : blir ei jente:)
Potetstappe Skrevet 3. april 2007 #10 Skrevet 3. april 2007 1:Kvalme og ekstrem trøtthet! 2: Magen var godt synlig før uke 12 3: Magen ligger litt over SF målet.. 4: UL viser jente. Men jeg hadde lenge en følelse av at det var gutt... Så blir spennende! 5: Dilla på grønne epler, frossene bær, Tine sjokomelk, og generelt alt som har med egg å gjøre!
Mamma til 2 prinsesser:-) Skrevet 3. april 2007 #11 Skrevet 3. april 2007 1. symptomer: Ekstemr kvalm de 11 første ukene , kvalm innimellom enda (er 22+5) veldig trett og lite energi. 2. Mage ble synlig allerede i uke 8. Magen vokste raskt. 3. Ligger over streken på sf mål. 4. En deilig gutt :-)
MomInUSA Skrevet 3. april 2007 #12 Skrevet 3. april 2007 Denne gang: 1. Tidlig kvalm, kvalm hele dagen, troett, veldig frossen, 2: Magen kom tidlig 3. midt paa normalen paa sf maal 4. ul sier 80% Jente 5. Maatte ha appelsinjus i begynnelsen, likte soete epler, druer, soet frukt generelt Forrige svangerskap 1. Kvalm sent (uke 9-10 kanskje) og mest paa kvelden, ikke frossen. 2. Magen kom ikke saa tidlig som naa 3. Midt paa normalen paa sf maal 4. Gutt 5. Likte groenne sure epler - alt surt - likte ikke soett, og kunne ikke fordra appelsinjus. Ellers kan dere skrive andre ting som jeg ikke har tenkt på
MomInUSA Skrevet 3. april 2007 #13 Skrevet 3. april 2007 Sorry - fikk med en av setningene til HI paa slutten der....hihi - saann er det med klipp og lim...:-)
♥Rime♥ Skrevet 3. april 2007 #14 Skrevet 3. april 2007 Husker ikke så godt de forrige men denne gang har det vært slik: 1. Kvalme Trøtthet Svimmel Halsbrann 2 . Nei 3 . I uke 20 hadde jeg sf mål på grensen til å være over det skraverte feltet. 4 . GUTT! 5 . Kick på sunne ting som frukt,vann og isklumper og sun lolly vannis Jeg har også en gutt og en jente fra før. Det som er likt denne gang som med forrige gutt er litt mindre kvalm, lyst på frukt ,spesielt appelsiner og sunne ting istedenfor for sjokolade som jeg hadde med jenta! Følte på meg at det var gutt denne gang pgr av det og hadde faktisk rett
endaeintrønder Skrevet 3. april 2007 #15 Skrevet 3. april 2007 1: Frøs veldig i begynnelsen,før jeg viste jeg var gravid,veldig uggen,men ikke direkte kvalm..litt hodepine ja,men lite halsbrann! 2: Ja her kom magen veldig tidlig,siste svangerskap,hadde jeg ikke mage før på slutten.. 3: Magen her ligger midt på sf målet,på streken.. 4: Ser ut som det blir jente her:) 5:Hadde "dilla" på appelsinjuice,men det har gått over..
snehvit77 Skrevet 3. april 2007 #16 Skrevet 3. april 2007 1. Innlagt på Riksen i litt over en uke pga ekstrem svangerskapskvalme i uke 9-10. Kvalmen varte fra ca uke 7 til ca uke 18. Trøtt, blødninger, hodepine, svimmel og blodtrykksfall i tillegg... 2. Nei... 3. Liten mage som ligger under normal sf- mål. 4. Jente 5. I det siste har jeg fått litt dilla på melon og papaya...
*Rutletutt* Skrevet 4. april 2007 #17 Skrevet 4. april 2007 ....glemte helt å nevne at jeg fikk bekkenløsning i uke 13... og forresten ser jeg en liten antydning til fødselsstripe fra navlen og ned (tror jeg...)oppdaget det i går kveld:o)
marenmor Skrevet 4. april 2007 #18 Skrevet 4. april 2007 1: Kjempe kvalm og svimmel de foerste 3 mnd, kastet ikke opp. 2: Fikk mage tidlig, foer 12 uker passet jeg ikke i de vanlig buksene mine lenger. (er 1.mann dette) 3: Har stor mage, over sf maalet 4: gutt 5: hatt dilla paa surt og salte ting, de foerste 4 mnd klarte jeg ikke aa spise noe soett som sjokolade ol.
nynne78 Skrevet 4. april 2007 #19 Skrevet 4. april 2007 Fint med litt lsitelaging på en ellers veldig stille arbeidsdag. Jeg er 23 uker på vei med første barn. 1. Jeg har så og si ingen symptomer. Har ikke vært kvalm i det hele tatt. Merker litt til halsbrann for tiden. Lite trett og holder samme tempo som før. Ikke like mye trening, men min en økt i uken på spinning eller løping/ski. 2. Magen er helt normal tror jeg. Ble målt sist gang i uke 14 og lå langt over det grønne feltet, men siden har jeg hørt at det var alt for tidlig å måle da... Skal på kontroll neste uke og er spent. 3. Formen på magen er ganske søt. Fine "viker" på hver siden ned mot hoftene. Litt rund på midten, men også ganske spiss. Ligger ikke særlig høyt. Det kommer veldig ann på hva jeg har på meg om det synes eller ikke. Foretrekker lange, litt trange gensere. 4. Vi ha valgt å ikke vite kjønn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå