Steinbukk77 Skrevet 3. april 2007 #1 Skrevet 3. april 2007 Hvordan er det med deg? Savner kompliserte svangerskapssiden vår jeg . Jeg er fremdeles i god fysisk form. Men psyken tar snart knekken på meg. Syns det er litt lite liv til at alt skal være i orden. Og det er fremdeles tre uker til uke 24...... noe som er min første milepæl. "Alle" skriver jo om turboer og masse liv i magen, men er ikke sånn hos meg i det hele tatt. Går litt opp og ned, men de siste dagene syns jeg det har gått litt mye ned....... Håper du er stabil og "frittgående"... Klem!
Villeville Skrevet 3. april 2007 #2 Skrevet 3. april 2007 Ja, her er jeg:-) Savner også kompliserte svangerskapssiden vår. Hvorfor er den borte? Så fint at du er i god fysisk form. Er litt misunnelig for jeg blir bare slappere og slappere dessverre men er heldigvis fremdeles frittgående. Tror likevel jeg har det bedre enn deg på mange måter for psyken er bra. Vi har felles milepæl om tre uker. Det må feires om alt går bra. Skjønner godt at du blir bekymret med tanke på å kjenne liv, men husk det er flere uker til du skal kunne kjenne det hver dag. Kanskje hun har gjemt seg litt? Det gjorde min her om dagen og jeg ble litt redd. Hun er vanligvis veldig aktiv mellom kl 21 og 23, men ellers lite. Plutselig en kveld kunne jeg ikke kjenne at hun var der. Ble ganske stresset. Varte i to dager. Om du blir bekymret er det bare å stikke innom legen og be om å få høre hjertelyden. Det gjorde jeg flere ganger i forrige svangerskap hvor jeg var ganske bekymret gjennom stort sett hele. Legen var veldig forståelsesfull. Det er ikke så lett etter å ha mistet. Kan forresten godt forstå at du er litt utpsyket nå om dagen, men denne gangen tror jeg det går bra for oss begge:-) Skal du til st.Olavs igjen snart? Jeg skal til doppler og full UL på kk i neste uke. Er veldig spent på denne! Skal du noe morsomt i påsken? klem! Jeg åpner avogtil postkassen også:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå