Gjest Skrevet 3. april 2007 #1 Skrevet 3. april 2007 Føler at jeg sniker litt her nå... Har 2 dager igjen. men vannet gikk 18.15 så da betyr det baby ikke senere enn torsdag
Mamma&LilleKrølle Skrevet 3. april 2007 #6 Skrevet 3. april 2007 Ååå, sendte akkurat post til deg. Meen, jeeii så gøy da!! Sambo hadde nok ikke stilt klokka på deg idag, men jeg skal minne han på å gjøre det til i morgen da. hehe;) Lykke til!!:D
Gjest Skrevet 3. april 2007 #7 Skrevet 3. april 2007 Hehe.. Tusen tusen takk gleder meg til denna jobben ",) Har jo ikke de riktige takene i øyeblikket og en vordende far som springer rundt og ikke fatter hvorfor ikke jeg stresser med å komme meg avgårde... hehe... Kommer ikke riene, så setter de det i gang etter 24+13 timer, så senest torsdag kommer spira =) Reiser ned til registrering nå, så får vi se om vi blir der eller reiser hjem igjen i påvente av mer rier
kfitjar Skrevet 3. april 2007 #8 Skrevet 3. april 2007 Åhhh lykke til!! Send litt fødestøv til oss andre da! Håper du får en flott fødsel!
IZ<3Marcus<3Leonora<3 Skrevet 3. april 2007 #9 Skrevet 3. april 2007 spennende!!! send meg fødestøv=)=)=)
prinsesse fiona Skrevet 3. april 2007 #10 Skrevet 3. april 2007 Oi... kjempespennende:) Ble litt misunnelig. Har termin 6.april her så jeg håper ting skjer snart. masse lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå