børdi Skrevet 3. april 2007 #1 Skrevet 3. april 2007 Har jo en som er over 3 år nå, hehe... Er det noe kjekt her inne da?
Gjest Skrevet 3. april 2007 #2 Skrevet 3. april 2007 Hei. Er innom litt her av og til. Ikke så mye action her som på DiB:-)
Kanskje snart? *igang igjen * Skrevet 5. april 2007 #3 Skrevet 5. april 2007 Lite liv da..Og jeg hoere ikke til her egentlig heller..Bare datt innom litt tilfeldig...
blond Skrevet 7. april 2007 #4 Skrevet 7. april 2007 Lite fart over sidene her, men da er det lettere å finne fram gamle innlegg (det er jo både positivt og negativt..). Mer seriøst her i forhold til Dinbaby. Velkommen hit, børdi!!
blåbæret Skrevet 8. april 2007 #5 Skrevet 8. april 2007 Her er det stille, men koselig å være! Får som regel alltid svar i en koselig tone!
PrinsesseSjefen Skrevet 9. april 2007 #6 Skrevet 9. april 2007 Hei gamle venn! Jeg har holdt meg mest her i det siste, har jo ingen småtisser som du har, så jeg er lite på DB. Stillere her ja, men lite tull. Koselige folk her! Hvordan er det med dere da?
Klara-Q <3 <3 <3 <3 Skrevet 11. april 2007 #7 Skrevet 11. april 2007 Jeg tror jeg flytter over hit fra nå av...det er litt for mye texas på DIB. Sikkert greit at det er litt roligere, kanskje man faktisk rekker å få svar på spørsmålene sine før de blir skviset ut av tåplige krangle-tråder. Så her er jeg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå