ifie Skrevet 3. april 2007 #1 Skrevet 3. april 2007 Har blitt skikkelig plaga med kviser på ryggen den siste tia! Regner med (håperhåperhåper) de forsvinner igjen etter at baby har kommet og hormonene ramler på plass, men fram til da trenger jeg hjelp! Noen som har gode råd?? Har forresten prøvd å vaske/tørke med vademecum. Hjelper ikke nok...
Én til Skrevet 3. april 2007 #2 Skrevet 3. april 2007 Det er nok hormonelt dette med kviser ja, så fint lite vi kan gjøre med det nå som hormonene våre er på høygir, er jeg redd... Men noen forholdsregler kan jo være greit å ta, uansett. Det gjør ihvertfall ikke vondt verre :-) -Ikke skrubb huden for hardt! Mange "overvasker" uren hud, og det gjør faktisk bare vondt verre. Harde skrubbekremer bør du ligge unna. -Kvisene popper gjerne opp hvis man svetter mye, f.eks. på trening eller hvis man går med for varme, tette klær som ikke puster. -Av produkter synes jeg Dermalogica Special Clearing Booster er det som funker best. Det er en tyntflytende gelé som tørker ut kvisene.
ifie Skrevet 3. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. april 2007 Takk for råd! Skal prøve å beherske meg i forhold til å skrubbe de vekk...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå