Anonym bruker Skrevet 3. april 2007 #1 Skrevet 3. april 2007 Styrer på natten,litt småfeber og sutrete på dagen,lite matlyst.....Skal det være slik med hver en tann??Den første gikk smertefritt,men nr.2 lager bråk!! Er så trett.......zzzzzzz.zz............zzzzzzzzzzzzzz...............
Anonym bruker Skrevet 3. april 2007 #2 Skrevet 3. april 2007 samma her, rart det er mer styr med nr 2?!
Anonym bruker Skrevet 3. april 2007 #3 Skrevet 3. april 2007 Så dere har og mer styr med nr.2??Første oppdaget vi ikke før den var kommet igjennom....
♥ emil06 +enya10 ♥ Skrevet 3. april 2007 #4 Skrevet 3. april 2007 Ha, samme her!! Første var plutselig ute men nå holder han på med 2 til og er en skikkelig sutre unge!! Er det vanlig at de kan få matnekt når de får tenner??? for han vil bare ha melk om dagen! Og blir det slik for hver tann som skal ut??
Anonym bruker Skrevet 3. april 2007 #5 Skrevet 3. april 2007 Her vil han nesten ikke ha pupp,men grøten går ned på høykant!!Tror det er vanlig med dårlig "matlyst"..Har deres også litt feber?Her har han litt på kvelden,rundt 38...Lurer også fælt på om det er slik for hver tann????Har deres barn endret avføring også??Han har fått grønn avføring nå...
Gjest Skrevet 3. april 2007 #6 Skrevet 3. april 2007 Jepp, det er et styr. Begge fortenne nede og fortenna oppe var et skikkelig styr. Spesielt fortenna oppe, det var helt j......, men de er jo større da. Han fikk en tann på hver side av fortenna og det virket ikke som de plagde han. De bare var der en dag uten at jeg merket noe på humøret hans. Nå holder han på med de 2 tennene ved siden av fortenna nede og nå er det et styr igjen. Dårlig matlyst, sinna og grinete. Så min erfaring så langt, er at noen tenner er verre å få igjennom enn andre : ) Vanlig at de får litt matnekt når de får tenner, spesielt fast føde. Gommene blir såre. Endring av avføring er også vanlig.
Anonym bruker Skrevet 3. april 2007 #7 Skrevet 3. april 2007 Nå spør jeg dumt,men når ca bruker de og ha fått alle tennene??
Gjest Skrevet 3. april 2007 #8 Skrevet 3. april 2007 Tror det er 2 år. Da skal de ha alle melketennene. Tror det er 20 stk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå