Gå til innhold

Hvor lenge hadde dere renselse?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Får vel melde meg inn her siden jeg har fått vidunderet mitt nå :)

Jeg trodde at renselsen skulle vare i flere uker, men nå har den stoppet opp. Er bare 9 dager siden jeg fødte. Er dette normalt? Det luker helt forferdelig selv om det har sluttet å blø.. Nesten som råttent egg :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ca. 4 uker. Men det kom ikke så mye de to siste ukene. Luktet ikke særlig godt nei!

Skrevet

Ok, så det kan være at den lysebrune utfloden kan vare i noen uker til? Takk for svar :)

Skrevet

Andre?

Skrevet

Jeg hadde også i ca 8 - 10 dager. Så ble den nesten borte for så å komme tilbake igjen etter 12 dager. Og da blødde jeg veldig myyyye!!!! Så vær litt obs på det. Dette er nemmelig helt vanlig sa jordmor. Det er siste rest etter morkaka som kommer i form av en kraftig blødning. Trenger ikke å gjøre det (gjorde ikke det til meg sist gang), men er veldig vanlig..... Dette skal vare i 1-2 dager for så å avta igjen. Nå er det bare brun utflod......

Skrevet

10 uker blødde jeg. Men fikk jo beskjed om at selv om det skal lukte som mens, skal det ikke lukte råttent. Tror jeg ville spurt legen om det, det kunne kanskje være tegn på infeksjon om jeg ikke husker helt feil. Det går hvertfall an å ta en tlf til der du fødte og spørre:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...