L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 3. april 2007 #1 Skrevet 3. april 2007 er 14 uker +4 i dag og syns jeg har fått så mye hår. Har aldri vært plaget med hår på legger eller magen men nå har jeg supermasse sorte hår... :\\\\\ (jeg syns iallefall det ) Må iallefall barbere leggene for 1 gang i livet for å si det sånn, kan ikke gå slik:\\ Kan dette forsvinne etter graviditeten? Noen med erfaring?
Jeenie Skrevet 3. april 2007 #2 Skrevet 3. april 2007 jeg har ikke fått mer hår på legger elle under armene, men har fått masse sorte små hår på magen... kjempesøtt... NOT!! men kan liksom ikke begynne å barbere magen heller for da har jeg iallefall ødelagt for meg selv, satser på at det forsvinner etter fødsel...
Vektbaby, prinsesse 07 + spire Skrevet 3. april 2007 #3 Skrevet 3. april 2007 Jeg har fått litt smådun på magen som jeg ikke hadde før... Heldigvis er de helt lyse og synes ikke så godt!
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 3. april 2007 Forfatter #4 Skrevet 3. april 2007 ja hadde det bare vært dun på magen så... Men jeg syns de vises skikkelig godt jeg. spesielt rundt navlen og nedover... Jaja satser på at det går bort etter fødsel:)
Villeville Skrevet 3. april 2007 #5 Skrevet 3. april 2007 Det gjør de dessverre sjeldent jenter. For de fleste av oss er nok de fæle sorte hårene kommet for å bli....
lillimedgutt:) Skrevet 3. april 2007 #6 Skrevet 3. april 2007 Jeg hadde mere hår på legger og under armer i begynnelsen av svangerskapet men nå har jeg mindre tror jeg... har ikke noe på mager (og har aldri hatt) ser ut som hårene vokse senere og ikke så mange.. er nå 25+1
oktoberprinsesse *mamma* Skrevet 3. april 2007 #7 Skrevet 3. april 2007 på magen forsvinner de nok ikke... jeg napper... fikk de vel omtrent da jeg ble gravid med nr 1 som snart er 2 år
Mammaen til Noah Aleksander Skrevet 3. april 2007 #8 Skrevet 3. april 2007 seriøst???forsvinner de ikkje??sukk...har fått en del litt mørke...ser de mest mot lys da... guri malla....
ninen Skrevet 3. april 2007 #9 Skrevet 3. april 2007 jeg har fått mørke hår bak på lårene. De må bare falle av for d er så kjipt.
Cathrine med Mathilde Skrevet 3. april 2007 #10 Skrevet 3. april 2007 hei, jeg har også fått masse lyse hår på magen, men håper virkelig at de forsvinner. Har aldri før hatt noe særlig med hår, men på magen er det no blitt helt ekstremt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå