Gå til innhold

Give me five!!


-carina-

Anbefalte innlegg

Karsten har onkel på besøk, nå har han lært seg "give me five"!!! :o)

 

Han har lært å gjøre det, men han titter veldig når han gjør det, han skjønner liksom ikke helt hvorfor han skal gjøre det... Men utrolig søt! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei og hopp :-)

 

Maja gjor akkurat det samme, kjempesott! Maja tar igrunn initiativ til hele give me five-opplegget selv, men tror ikke hun forstaar poenget nei! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hihi :-)

 

Hun gjorde det faktisk for vi kom hit da, men det er jammen kjekt aa ha mannen rundt maja, hun har hatt kjempestore fremskritt paa de dagene vi har vaert her. De ligger jo bare paa gulvet aa styrer, saa naa baade staar hun til moblene, setter seg opp selv og reiser seg opp...

 

Forresten, mens jeg 'har deg her', har du hort om cuttlebug? det er nemlig paa tilbud her, saa lurer paa om jeg skal kjope det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ønsket meg en sånn font-maskin, så jeg forsøkte å skrive meg en liste over de ulike typene. Var inne på scrapping.no og lese litt innlegg om ulike maskiner og sånt... Siden hukommelsen min er litt gullfisk-aktig så hadde jeg faktisk notert meg litt om ulike maskiner på et ark her... :o)

 

(Flaks for deg?!) :o)

 

Jeg har skrevet her Cuttlebug 850 kroner. Så da er det vel omtrent det den koster her i Norge. Og så har jeg skrevet at den kan bruke de fleste diez. Så den fungerer vel ikke helt som en Craft Robo. Den kutter vel ut bokstaver og mønster ut etter det du skriver på PC'en. En cuttlebug må du har diez til. Diez er en slags "mal"... Men Cuttlebug er bedre enn enkelte andre maskiner som du bruker diez til, fordi du kan bruke diez fra forskjellige produsenter... Så den er vel ikke dum den! :o)

(Men jeg vet ikke hva diez'ene koster, men du kan kanskje få kjøpt noen billige sånne også)

 

Håper dette var til noe hjelp for deg? :o)

 

Godt å høre at mannen din og Maja koser seg masse! Gleder meg til resten av påsken, for da skal mannen min ha fri og få herje masse med Karsten også! :o) Ha en fortsatt fortreffelig ferie! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æh... Når jeg leste gjennom nå så ser jeg at det var litt rotete.... Men bare spør om du lurer på hva jeg mente... :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for svar (og ikke meningen aa odelegge traaden din da!) :-)

 

Ja, det er omtrent det samme som jeg har lest meg frem til, tror du kun kan bruke cuttlebug sine dies til den. Eller saa var det quick-kutsen man kun kan bruke sine egne til. Iallefall, vi skal paa en kjempestor butikk som har alt mulig innenfor arts&crafts (a.c.moore) saa det gleder jeg meg til :-)

 

Vi koser oss kjempemye, litt mye reising i bil for Maja, siden her er store avstander, men hun overlever ;-) Imorgen skal vi paa noe som heter woodbury common - det er en hel landsby av outlets - vannvittig gedigent! Gjett om vi skal shoppe! ;-)

 

Vi snakkes ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til Cuttlebug kan du visstnok bruke de fleste typer dies, til Quick-Kutzen kan du kun bruke Quick Kutz-dies... Derfor mange anbefaler Cuttlebug... :o)

 

Jeg er litt misunnelig på den ferien din, altså... Går og drømmer om en tur "over there" til høsten. Jobber med saken til å overbevise mannen!! :o)

 

Du ødelegger ikke tråden min, bare koselig å skravle med deg! :o) Fortsatt god ferie...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, så morsomt! Det gjør Ingrid også! Det er jo helt forståelig at de ikke skjønner poenget med det! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, egentlig er det jo forståelig at de ikke forstår poenget... Jeg skjønner jo heller ikke egentlig vitsen... ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...