Gå til innhold

Sutrete på ettermiddagen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vesla på to måneder er blid og fornøyd på dagtid, men blir grinete sånn i 17-tiden hver dag. Hun får mat når hun vil, men blir visst ikke fornøyd...Noen forslag på hva det kan skyldes? Tror det kan være mageknip noen ganger, men ikke hver dag vel...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje hun er trøtt?

Lukas var alltid sutrete på ettermiddag/kveld. Fant ut at han rett og slett trengte mer søvn.

Skrevet

precis det samma här han är 2 1/2 månad, det enda som hjälper är att bära på han tills han somnar (går i regel fort! ca 10min) eller gå på tur med vagnen...

Skrevet

Min erfaring fra når gutten min var så liten, er at han var mye sulten på kvelden + at han var trøtt.

Husker han begynte i 17- tiden hver eneste kveld.

Skrevet

Slik var Mathias også i den alderen. Det eneste som funket var å trille han en tur i vognen så han fikk sove litt.

Skrevet

trenger sikkert en liten dupp i den tia:)

Skrevet

Ta en rusletur på ettermiddagen, det hjelper ofte med litt frisk luft og en liten blund! :o)

Skrevet

Har det akkurat på samme måte her... Rundt 16-17 tiden blir hun veldig grinete. Det varer gjerne til vi skal bade og legge henne rundt 18-19 tiden. Tror det er fordi hun er veldig trøtt, men det er vanskelig å få henne til å sove på ettermiddagen... Noen ganger er det nok magen som gjør litt vondt også. Ikke lett å forstå seg på disse bebisene.. :o)

Skrevet

Sønnen min var akkurat like dan! Nå når han har blitt 3,5 mnd har uroen gitt seg. Han hadde endel mageplager og jeg tror mye av uroen skyldes det + at han var sliten av dagen. Det som funket for oss var trilleturer, bilturer + av og til ble han blidere av å ligge naken på stellebordet et stund.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...