Meg og bøllegutta!! Skrevet 3. april 2007 #1 Skrevet 3. april 2007 Noen dager kan han ta lange lurer på 3 timer. Men de fleste dagene sover han ca 45 min og 30 min og sånn... Det gjør egentlig ingenting for de siste kveldene har han sovnet ved 21 tida og sover godt hele natta 21- alt fra 7- 10 ( får mat da selvfølgelig) Men jeg minnes de sov så mye mer jeg. Tror storebroren hans gjorde det.......... HVordan sover deres barn på dagtid??
Mamma til 3 <3 Skrevet 3. april 2007 #2 Skrevet 3. april 2007 Lillegutt her også har vært sånn hele veien. Nå er han 4 mnd og har akkurat begynt å sove 2 timer i strekk på dagen. Noen barn trenger tydligvis mindre søvn på dagen:) Til alle mødres frustrasjon. Hehe
Meg og bøllegutta!! Skrevet 3. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. april 2007 hehe ja ikke sant. Er litt frustrerende.......men så lenge de sover på natta så er det jo egentlig greit da : )
*Zena* Skrevet 3. april 2007 #4 Skrevet 3. april 2007 Vesla våkner i 8-tiden, får mat og stell og sovner en times tid etter det. Så sover hun et par timer mens vi går tur, og er stort sett våken det meste av kvelden fra kl 17. Litt frustrerende, for da blir det ikke noe "voksentid" på kvelden. Hun er 8 uker og legger seg samtidig med meg i 23-tiden. Sovner bare når jeg legger meg sammen med henne...Men så sover hun helt til kl 05-06 sammenhengende da.
Meg og bøllegutta!! Skrevet 3. april 2007 Forfatter #5 Skrevet 3. april 2007 Sånn sett har vi vært heldig på kveldene i det siste. da har han sovnet ved 21 tida. Har hendt han har våkna etter 30 min, men da har han roet seg meg smokken i senga........ F.eks idag sto vi opp ca 8.15. Så sov han i bilen på vei til trening i ca 20 min. I vogna på bytur 30 min PÅ fanget mitt på kjøkkenet 20 min I vogna hjemme i hagen ca 20 min Det blir 1 1 /2 time søvn på dagen det....Samme som storbror på 2 !!!!!!!!! Skal prøve å legge han nå snart... blir spennende å se : )
rødhette* Skrevet 3. april 2007 #6 Skrevet 3. april 2007 Her sov lillegutt lite på dagen når han sov inne, men når vi la han ut i vogna, begynte han å sove i opptil 4 timer midt på dagen. Kanskje prøve det hvis du ikke har gjort det?
Meg og bøllegutta!! Skrevet 3. april 2007 Forfatter #7 Skrevet 3. april 2007 Legger han bare ut for å sove. Han sover så og si aldri inne på dagtid. Så lenge han ikke er grinete er det greit at han er våken....Idag sovnet han enda tidligere på kvelden. ca 20.45. Våknet 21.30, men da gir vi bare smokk så ligger han å sutter til han sovner. Det er kvelden og natta som er viktig at de sover : ) Som regel har han en en lur på over 1 time i løpet av dagen da og da er det hvertfall greit!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå