Anonym bruker Skrevet 3. april 2007 #1 Skrevet 3. april 2007 jeg har fått høre at det er farlig å onanere med dusjen, dvs spyle vann opp i underlivet, når man er gravid. Er det dant? Kan det føre til tidlig fødsel/abort?
Gjest Skrevet 4. april 2007 #2 Skrevet 4. april 2007 Så lenge du ikke har risikosvangerskap og har fått beskjed om å unngå orgasme er det ikke farlig i det hele tatt=) Men overdreven bruk kan kanskje gi større fare for soppinfeksjon siden det kan forstyrre den naturlige bakteriefloraen, tror jeg ? men jeg er ingen ekspert heller da =)
Nybakt mamma, nå til 3! Skrevet 4. april 2007 #3 Skrevet 4. april 2007 Opp i underlivet? Eg skur dusj hode av, og føre den harde stråla mot klitten. Dette er bare den beste orgasmen eg får.... Gjort det gjennom to svangerskap, og kommer til å gjøre det gjennom dette og!
Anonym bruker Skrevet 8. april 2007 #4 Skrevet 8. april 2007 *kremt* nå kommer sykepleierstudenten frem igjen... Man skal IKKE ha vannstrålen rett mot underlivet om man er gravid eller ikke, barn eller voksen! . Dette kan føre til både urinveisinfeksjon, soppinfeksjon, men har aldri vært borti at det verken fører til sa eller fortidlig fødsel. Man skal ikke klusse med underlivet sitt uansett hvor kåt man er, normalfloraen vi har er vårt viktigste våpen mot farlige microorganismer som kan føre til sykdom i kvinnens underliv.
Anonym bruker Skrevet 9. april 2007 #5 Skrevet 9. april 2007 Opp i underlivet? Eg skur dusj hode av, og føre den harde stråla mot klitten. Dette er bare den beste orgasmen eg får.... Amen!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå