jubaloooo med to stk Skrevet 3. april 2007 #1 Skrevet 3. april 2007 var til legen i dag, åtte dager til termin, og hun sjekket om det var noe action der nede. 1cm livmorhals og 1 cm åpning, men ikke helt igjennom så hun kunne ikke strippe. mente jeg kunne møte påsken uten noe fødsel og at jeg nok kom til å gå over.æææææææææææssj. så nå er det bare å innstille seg på overtid her i gården-flere?
mamma til 2 prinsesser :) Skrevet 3. april 2007 #2 Skrevet 3. april 2007 en uke over her... "bare" å innstille seg på 2 uker over med en gang..
ninsoer Skrevet 3. april 2007 #3 Skrevet 3. april 2007 3 dager over hær.. ha hele tiden innstilt meg på å måtte gå på overtid.. så jeg ikke skulle bi så skuffa om jegmåtte d..
Gjest Skrevet 3. april 2007 #4 Skrevet 3. april 2007 jeg er -2 dager ..... men men ) hadde jo vært deilig å ha et lite nurk å nyte påskesolen med,men det ser dårlig ut ennå
Gjest Skrevet 3. april 2007 #5 Skrevet 3. april 2007 Gått 4 dager over min termin, og har 6 dager til UL termin! Skulle ønske som mange at noe sjer snart, og har et nurk til påsken!
mumm Skrevet 3. april 2007 #6 Skrevet 3. april 2007 du har jo åtte dager igjen til termin, er jo ikke sikkert det blir noen overtid da??
jubaloooo med to stk Skrevet 3. april 2007 Forfatter #7 Skrevet 3. april 2007 nei- jeg har jo litt tid igjen, men fastlegen min ristet på hodet og mente jeg kom til å gå over. hehe. hun har 10 års erfaring som gyn- så må vel stole på kompetansen. men det er jo lov å håpe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå