Anonym bruker Skrevet 3. april 2007 #1 Skrevet 3. april 2007 Kan jeg bare bytte mme? Gutten min på 4 uker har fått nan i 3 uker nå. Men han har så vondt i magen, så tenkte jeg skulle prøve og bytte mme for å se om det hjelper. Tenkte da og begynne med hipp. Må jeg bytte ut en og en flakse til dagen så han venner seg til det, eller kan jeg bare gå rett over til den andre? Har hørt masse bra om hipp. Hva er evt. din erfaring? Og kan jeg koke opp hipp mme på denne måten: Koke opp vann i vankokeren, heller vannet over på flasker og sette dem i kjøleskapet. Så varme den opp i mikroen til passe temp. for så og tilsette pulver og evt. malt? Å når jeg skal begynne med et nytt merke for å se om det hjelper, så burde jeg kanskje ikke ha malt i flaskene? Vente å se om jeg faktisk ikke trenger det kanskje?
Gjest Skrevet 3. april 2007 #2 Skrevet 3. april 2007 Du bare bytter tvert, uten tilvenning. Om det er noe i den ene typen melka ungen reagerer på gjør du ham ingen tjenester ved å dra ut det å kutte den ut fra kosten. Metoden med vannkoker høres helt fin og ren nok ut:) forresten kan det være malten som gir magevondt. Gir du ham det hver dag?
Anonym bruker Skrevet 3. april 2007 #3 Skrevet 3. april 2007 Nei, har ikke gitt ham det hver dag. Har gitt han det når det er gått over en dag siden han har hatt avføring. Så kutter jeg det ut. Men da har han ikke avføring igjen=/ Men det som er problemet er at han driver og trykker, selv etter avføring. Men det kommer bare noe max en gang per dag. Men han skriker så når han trykker, og det høres ut som om han har det så vondt=( Han får også minifom. Men tenkte jeg skulle se om det kanskje var nan han fikk så vondt i magen av.. Tusen takk for svar=D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå