Gå til innhold

Er saa TOOOOOOOOERST!!!!! hva kommer d av....... ????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er saa unormalt toerst for tiden.. vet noen hva dette kommer av.. ?

Bare i gaar paa drakk jeg iallefall 3-4 halliterglass vann... toerst heeele veien... Og dette er ikke for at det er bra aa drikke mye vann.. men fordi jeg rett og slett foeler meg helt uttoerket viss ikke...

Haaper paa svar...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter litt jeg.... :)

Skrevet

Vet ikke hva det kommer av, men det er jeg også.

He,he men vent til babyen kommer og du skal amme du, da skal jeg love deg at du kjenner på tørste jeg:-) :-)

Skrevet

ja jeg skrev et innlegg om dette i går jeg:)

jeg drikker og spiser sagt is til den store gull medalje:) så du er ikke alene:)

Skrevet

hehe okei.. is ja!!! det glemte jeg aa nevne.. spiser saanne billige vanniser.. smaker kjempe friskt .. maa ha is hver dag.. mange .. og myeeee drikke... stressende. hehe.. Men hjalp ikke aa vite at d blir verre naar jeg ammer hihi :P :P jaja..

Skrevet

Hvis du er skikkelig unormalt tørst og føler at ting ikke er helt som de skal, tror jeg at jeg ville snakket med en lege. Kanskje svangerskapsdiabetes?

Det er sikkert ikke det, men jeg vet at diabetes kan gi enorm tørste.

Moren min har nettopp fått det. Derfor slo det meg...

Skader ikke å nevne det for legen, ihvertfall :o)

Skrevet

hmm ja kansje jeg kan nevne det for legen neste time... syns aa huske naa at stemor mi nevnte dette oxo... Bedre aa kansje sjekke opp da i tilfelle :P Takk for svar :D

Skrevet

Bare hyggelig :o)

Lykke til!

Skrevet

He,he tenkte jeg bare skulle være sånn bedreviter av en fleregangsfødende og si hvis du syntes det er ille nå sååå bare vent:-) He,he neida, men det er faktisk sant da.

Nå går jeg å sutter på isklumper hele dagen, bare synd jeg har amalgam i tanna mi for det er ganske vondt, og sutte på isklumper mener jeg :-)

Skrevet

Hehe.. er jo egentlig bare kjekt aa hoere fra di som har litt erfaring :P :P Har jo myyyye vi lurer paa vi foerstegangsgravide :) :)

Og dere som allerede har gjort dette engang foer, sitter nok med mye gode tips og kunnskaper :) :)

hehe.. og ang. det med isklumpene og tanna di... hoertes ikke godt ut hihi :P :P

Skrevet

Hehe, skulle ønske jeg hadde lest det som står oppfor FØR jeg løp til legen med urinprøven for å sjekke urinen for sukker, jaja, tenkte jeg, best være på den sikre siden!

Ingen sukker i urinen min!!! jeg har altså våkna mye om nettene og vært fullstendig inntørka i hals og munn...ganske ekstremt!! har i tillegg vært forkjølet, det har gjort det verre...

Men men er bare drikke på, er naturlig at det er slik....hehe så satser jeg på det roer seg av seg selv:)

Skrevet

Sannsynligvis helt normalt - kan komme av at man tisser oftere fordi fosteret presser på blæren. Men ville sjekket blodsukker og stoffskifte for sikkerhetsskyld, begge deler kan påvirke tørsten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...