Gravid, ja;) Skrevet 3. april 2007 #1 Skrevet 3. april 2007 - syklusen min er på 33 dager - første dag av forrige mens var 10 mars - EL dag (i følge babyverden) 29 mars - sex 13, 14, 19, 20, 26, 27 mars og 2 og 3 april. Kan noen av dagene ha klaffet?? Tenkte at 26 og 27 var perfekt. Men så fikk jeg skikkelige EL smerter + litt rosa blod i EL slimet 2 april... kan det være at EL er forsinket? Eller er det uanset forsent siden det skal være best å ha sex et par dager før EL?? Og da er det jo 31 og 1 april som hadde klaffet (hvis EL var 2 april)..... Litt småforvirra jeg....
StoltMammaForFørsteGang Skrevet 3. april 2007 #2 Skrevet 3. april 2007 Kanskje det var festesmerter/festeblødning? Det som er med EL er at den kan være etter boka, men den kan også komme på helt andre tidspunkter. Det til tross for at man har hatt regelmessig EL lenge... Kjipt, men sant! I så måte kan det ære nyttig med temping, sjekk av EL-slim/livmortapp og evt. EL-tester, for å finne ut når den er. Kanskje du kan få hjelp på www.pernille.info? Det er også slik at man ikke vet om smertene ifm EL kommer i forkant, under EL eller etter, så det er litt vanskelig dette. Jevnlig samleie er vel det sikreste. Sjekk også denne siden: http://www.bryllup.dk/index.php?option=com_womancalendar&action=render&josDate=2006-12-08&josMP=28&josML=5 Lykke til!!!
millymolly&mini Skrevet 3. april 2007 #3 Skrevet 3. april 2007 Når egget løsner så kan det komme litt rosa blod, så sex både 2 og 3 april høres ut som perfekt timing! Jeg har sykluser på 33 dager og har el seint 19-21 i syklusen... Skulle det ikke klaffe denne mnd, så kan du ha i mente at du muligens har sein el i syklusene dine.... Masse lykke til!Håper du får positive gravidtester om 10 dager....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå