ninsoer Skrevet 3. april 2007 #1 Skrevet 3. april 2007 i går og i dag ha slimproppen min gått.. er 3 dager over termin så håper på at noe skal skje snart.. men til dere som ha mistet proppen.. skal d komme så mye slim etterpå..?? hadde ikke trodd at denne slimproppen skulle bestå av så mye slim.. skjønner nå at man får me seg om den går før vannet liksom..
Gjest Skrevet 3. april 2007 #2 Skrevet 3. april 2007 vi blir noen slimåler alle som en ja... *sukk* hehe Du er jo over alt, så da er det ikke langt unna uansett.... Selv er jeg 2 dager unna termin med 3.mann og proppen gikk 18.3... Sitter her og nyter solen vi da hehe..
ninsoer Skrevet 3. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. april 2007 kommer d mye slim hele tiden etter at den er gått eller er d bare de første dagene??
mamma til 2 prinsesser :) Skrevet 3. april 2007 #4 Skrevet 3. april 2007 jeg er på 3 eller 4 dagen nå. kommer stort sett hver gang jeg tørker meg. Men kom plutselig oppsamlingsobjekt av slim tidligere i dag. Så ikke vet jeg. Min slimpropp gikk jo for 16 dager siden ca. Men nå er jeg litt mer usikker på om det VAR den berømte proppen. Merkelige greier. Men kan jo hende noe er i gjære... Vet ikke helt hvordan proppen din så ut jeg?
ninsoer Skrevet 3. april 2007 Forfatter #5 Skrevet 3. april 2007 vanskeligt å forklar men jeg skal prøve.. i går kom d bare mye slim som jeg trodde var proppen.. men i dag kom d en lang trød me slim ca 5 cm lang (mulig lenger) og ca 1cm bred.. så ut som om den var snurret.. sånn som tråden blir om du snurrer den ene enden.. å etter d ha d kommet MASSE slim.. rett etter proppen gikk var d mye blankt slim men nå er d lyse lyse gult.. hvordan så din propp ut da? de kan sikkert være forskjellige.. så varierer d jo om den kommer hel eller i masse biter etter de andre innleggene jeg ha lest hær inne..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå