Gå til innhold

oi, jeg hører visst til her jeg!

Anbefalte innlegg

Skrevet

gjør jeg ikke det da? er 28+ nå,

av gammel vane klikket jeg meg inn på 2trimester i dag som vanlig jeg.. men oi!

Jaja. hei på dere:)

snart blir det bebis jo!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

velkommen vintersol:) nå går tiden fort framover...

Skrevet

takker!

Ja, syns tida flyr som bare det jeg! :)

Hehe.

Alltid noen som skal påpeke at "du kan jo egentlig føde når som helst da" men altså,, det har jeg ikke tid til! hehe

baby får pent vente til jeg er fødeklar:)

Men tenke seg til.. er ikke lenge siden 1trimester virket langt unna, og 3trimester som en fjern drøm! hehe

å. så spennende dette er:)

Skrevet

Hallais ;)

Velkommen etter ;) Koselig at det kommer flere "kjente" inn her ;)

Du har det som meg du.. Hehehehe.. Har ikke tid til å føde enda! For tidlig for både knøttet, samboer og meg.. Har masse som ikke er klart enda.. :s

Nyt tiden ;)

Skrevet

ja, begynner å innse at det er på tide å gjøre ting klart!!

Har funnet ut at jeg ønsker meg rundvask i bursdagsgave, så jeg håper noen er villige til å gi meg det! (altså, rundvask av huset, med tak, vegger, alt!)

Og i går kjøpte vi seng, så nå føler jeg at iallefall sånne praktiske ting snart er på plass! Men før det er det jo eksamen og praksis!

Er spent på praksis med barnegrupper med stor mage! er jo tungvindt nok bare å ta på seg sko! hehe

Skrevet

Hehehe.. Ja, det er vel på tide å begynne med litt klargjøring.. Hvis du går inn på tråden her som heter klart? eller noe lignende så ser du hvor mye jeg har igjen... Men sånn er det når vi driver med oppussing.. Da tar ting litt tid..

Fikk akkurat sms fra samboern om at traktorhengeren kommer på torsdag eller fredag, så da blir det rydding til helga som kommer.. Eller dvs, kasting.. Jeg vet sånn ca hva som skal kastes, men det er så mye dritt alle steder her så det blir nok iallefall 1 fullt lass med søppel osv.. Rart hvor mye man skal samle på :s

Skrevet

ja, er det ikke helt utrolig hvor mye drit en samler seg opp??

huff..

vi ryddet ut av et helt hus+uthus i sommer, da svigerforeldrene mine soglte huset, kjøpte seg en liten leilighet og emigrerte til kina..

tror vi tømte to svære containere, i tillegg til den containeren som ble sendt til kina, og alt det som blei plassert i leiligheten!!

Heldigvis blir en mindre kritisk etterhvert som en begynner å gå lei,, og kaster litt mer enn man gjorde tidligere.. hvis ikke hadde en jo aldri fått det ryddig!!

Og vedd oppussing blir det jo så mye søppel og oppkutt og alt sånt også.. *huff*

Skrevet

Heihei VinterSol, kjekt å se deg her =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...