Gå til innhold

Frustrert!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har pratet med mannen min om sexlivet vårt.. jeg mener vi er altfor unge og virile til å ha et så kjedelig å lite spennende sexliv...

resultatet ble da, istedet for å teste ut litt, leke litt og ha det gøy på kvelden etter barna er i seng, så våkner jeg om morgenen til at han kaster seg på meg, pumper fire fem ganger, kommer og er ferdig... så smiler han fornøyd og går plystrende inn på badet.. kunne han ikke like godt ha runka'?

hvorfor innbiller han seg at en sånn behandling gir meg noe i det hele tatt? han kjenner meg vel bedre enn som så?

uff... frustrert!! han er mann, og tar ikke hint så lett, men han tar tydligvis ikke klar tale heller....!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vis ham dette du har skrevet her du, kanskje han skjønner lunta? Han trodde antagelig at du syns det var spennende å være tømmestasjon om morgenen? Menn...

Skrevet

det er nettop det som er så utrolig, jeg fortalte jo akkurat hva jeg kunne tenke meg, og å være en erstatning for hånda hans var ikke med på listen!!

de ber om å få klar tale, "jeg skjønner ikke hint" så da sier jeg klart ifra hva jeg vil, men enda blir det for vanskelig...

skulle nesten tro han gjorde det på trass....!

og det var FIRE jukk altså!! jeg rakk jo ikke registrere han engang....

*oppgitt*

HI

Skrevet

Kjøp deg noen håndjern eller mansjetter, og sett ham fast mesn han sover. Dernest kan du si: "Nå skal du høre her vennen!" Finn gjerne frem noe skummelt, som f.eks. noe som slår, noe spisst, noe som kiler og noe som svir. Forklar ham så i detalj; gjerne skriv opp en lengre liste som du leser opp, om hvordan du vil ha det fremover. Hva du kan tenke deg å gjøre og hva du IKKE kan tenke deg å gjøre.

Når det gjelder de fire jukkene, så må jeg innrømme at de kan være morsomme for min egen del, på ymse tider av døgnet. Kommer an på humøret og balansen ellers.

Skrevet

men du si meg en ting, det burde ikke være så vanskelig vel?? jeg har ikke gitt vage hint, jeg har satt han ned, sett han inn i øynene, fortalt akkurat hva jeg liker og ikke liker, spurt han hva han liker og ikke liker, og enda går det ikke inn....?

skjønner ikke hva som skal til.. det er litt bedre nå, men til tross for at han sier han liker det samme som meg sp ser ikke jeg mye til det..

og her i huset ser jeg gjerne mansjettene på meg.. ikke han :)

og de fire jukkene kunne vært pirrende, spennende og alt det der, om det bare ikke hadde vært for at han var sikker på at han hadde gjort dagens gode gjerning, han var helt sikker på at jeg var tilfreds og fornøyd.. han burde kjenne meg bedre enn som så..

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...