Gå til innhold

Har dere 17. mai antrekket klart?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hva er det for noe fint dere skal kle de små med? Lurer veldig på hva jeg skal "dresse opp" gutten min med på 17. mai. Kanskje dere kan inspirere meg litt:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, min lille skatt skal gå med bunad som jeg hadde da jeg var liten.

Skrevet

der sa du noe.. jeg må finne frem bunaden ho fikk til jul :)

Skrevet

Julebunaden er for liten, men er på utkikk etter en Gausdal knikkers hvis jeg får den i størrelse 1 år.. De har ikke kommet inn enda!... ellers blir det vanlig festdrakt!

Skrevet

hun har bunad..;) fikk en hjemmestrikket en til jul.. den er helt NYDELIG... sånn hardanger bunad..;)

Skrevet

Snuppa skal ha hardangerbunad på seg:-)

Skrevet

bumad som en av brødrene mine hadde da de var små..

Skrevet

Min gutt på snart 3 skal ha på seg vossabunaden sin.

Skrevet

har ikke kommetså langt enda gitt,hihi!!!!

finner vel noe han kan ha på seg tenker jeg:)

Skrevet

Til meg selv aaaaaner jeg ikke. Men mini skal få festdrakt på.

Skrevet

Tassen har en fantastisk matrosdress :-)

Den er mørkeblå med klassiske hvite striper på kragen. Med hvit strømpebukse og body under blir han helt herlig! Gleder meg!

Skrevet

Har verkeleg ikkje peiling. Han har ein matrosdress som farfaren har kjøpt heilt aleine (er frykteleg syntetisk og ser forferdeleg ubekvem ut), og så har han ei festdrakt som kanskje er for liten til dess.

I fjor laga eg russebukse til han, det er mulig den er passe enno dersom eg bretter ned beina. Laga den nemlig i str. 86 og det er jo det han brukar no...

Skrevet

Jenta mi skal ha på seg rød kjole med små hvite prikker og hvit underkjole... Den er nyyydelig!! Hvis det blir kaldt skal hun ha på seg hvit hjemmestrikket ulljakke til og hvite sko med blomster på...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...