*Villekulla* Skrevet 3. april 2007 #1 Skrevet 3. april 2007 Jeg er i uke 18 og orker ikke lenger gå i de "gamle" buksene mine selv om de passer fortsatt. Veldig behagelig med mammabukser da!
*RutIetutt* Skrevet 3. april 2007 #2 Skrevet 3. april 2007 Jeg begynte vel å bruke mammabukser rundt uke 18. Er nå i uke 24 og kan ikke bruke annet...magen min er så lav. Forrige gang jeg var gravid var magen så høy at jeg brukte vanlige bukser hele tiden:o) Elsker mamma-buksene mine:o) Kjøpte en mørk stretch-jeans som er smal i bena fra Mama-Licous...beste buksa ever!
Vektbaby, prinsesse 07 + spire Skrevet 3. april 2007 #3 Skrevet 3. april 2007 Hei. Jeg begynte å bruke mammabukser allerede i uke 11 jeg (er i uke 15 nå)! Da hadde jeg fått nok av at det presset på magen. Kjøpte to bukser på hm som jeg har brukt flittig etter det. Det er bare sååå deilig å sleppe ut magen, de er utrolig behaglige på og er dessuten ganske trendy. - Ingen som ser at det er mammabukser heller. Jeg har også måtte kjøpe meg lange topper som går ned til hoften siden gensrene mine plutselig har begynt å bli veldig korte.
Fabelaktiv Skrevet 3. april 2007 #4 Skrevet 3. april 2007 Å ja, nå har jeg pakket vekk alt annet... jeg er i uke 20 og har vel siste mnd brukt litt av hvert men nå er det bare preggy-klær det er deilig, men jeansbuksa mi sklir ned hele tiden - håper det hjelper m mage
~emin~ og Lillingen april-10 Skrevet 3. april 2007 #5 Skrevet 3. april 2007 Jeg begynte med mammabukser rundt uke 10, da strammet flere av buksene såpass mye at det var ubehagelig.
@nne p@ l@nne Skrevet 3. april 2007 #6 Skrevet 3. april 2007 Bytter litt på noe mamma tøy og noe ikke. Er i uke 20, he, he tror egentlig ikke jeg ser så stilig ut i de vanlige buksene mine for de er nok blitt litt trange :-)
Cathrine med Mathilde Skrevet 3. april 2007 #7 Skrevet 3. april 2007 jeg begynte og bruke mammaklær rundt uke 10. La veldig fort på meg og buksene jeg hadde fra før var liksom akkurat passe, så med engang det kom litt ekstra så passet ikke de lenger. Liker godt mammaklærene:)
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 3. april 2007 #8 Skrevet 3. april 2007 magen har behov for litt ekstra plass. Får enda på meg noen av de vanlige buksene, men må som regel ha den øverste knappen åpen... Ellers har jeg kjøpt 1 mamma bukse er såå deilig...
Amalie82 Skrevet 4. april 2007 #9 Skrevet 4. april 2007 Er i uke 24, og jeg bruker ikke mammaklær noe særlig enda. Magen er ikke stor nok, så de bare sklir ned, og det er ikke behagelig. Jeg kan stort sett bruke mine egne bukser enda. . .
Gjest Skrevet 5. april 2007 #10 Skrevet 5. april 2007 Jeg begynte med mammabukser i uke 13 eller noe... Hvis ikke d var litt før..hmmm.. Anyways.. Mammagensere begynte jeg med i uke 17,for da var de fleste genserene mine for korte...
linda87<3 Nathalie 5/9<3 Skrevet 5. april 2007 #11 Skrevet 5. april 2007 er i dag 12+4 og kjøpt meg t mammabukser.. .. veldig deilig! de gamle buksene passer jo, men vil ikke presse på magen min.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå